< Tilbake til oversikten

Intense magesmerter

Nupsida sa for siden:

Våknet i natt med skikkelig intense magesmerter. Var så sykt vondt! Det første jeg tenker på var rier, siden de kom og gikk med jevne mellomrom, men så kom jeg på at jeg ikke var gravid, hehe :P (ikke spør, jeg var utrolig trøtt!) Lå våken i sikkert ett par timer med disse smertene, pluss at magen laget alle slags mulige rare lyder...

Spiste en del sukkerfritt godteri fra sverige igår. Kan det ha noe med saken å gjøre, eller det noe helt annet? :S

Photobscura sa for siden:

Jepp! Jeg kan knapt spise mer enn en stripe sjokkis med kunstig søtning før jeg er lovet en søvnløs natt. Ikke bare fungerer det lakserende, jeg blir oppblåst og får så vondt i magen at jeg nesten går fra vettet ... :o. Tøff lærdom!

Nupsida sa for siden:

Uff, da skal jeg hvertfall ALDRI spise sånnt igjen! Var jo helt forferdelig :S

Rin sa for siden:

Ja, det høres ut som den reaksjonen jeg har på en del søtningsmidler, også. Oppdaget i går at jeg ikke tåler Eldorados sukkerfri jordbærgelé, heller (lagde ostekake).

Men på en måte er det helt greit for meg om magen min sørger for at tanken på godtegreier blir helt uaktuell på grunn av sånne smerte-assosiasjoner. :cool: Sunt er det jo ikke, uansett...

Nupsida sa for siden:

Jo, det er jo sannt :) Får mindre lyst på snop når jeg vet at resultatet blir slikt!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.