Jeg har fullført 3 uker med lavkarbo uten å bruke kunstig søtning i noen form. Men for et par dager siden var jeg hos ei venninne på kvelden og da tok jeg et par store glass med pepsi max. På morgenen etter hadde jeg mageknip av en annen verden, virkelig ubehagelig!!
Kan det ha en sammenheng med pepsi maxen kvelden før? Har ikke reagert slik på kunstig søtning før jeg begynte på lavkarbo....tror jeg da!!
Kan være det.. Mange som reagerer på kunstig søtning.
Da skal jeg komme med ett lite råd: Det er en sjokolade som er "lov" kremt sukkerfritt Mørk sjokolade, heter den. Den fåes kjøpt på rema. Her er greia, jeg reagerer ikke på kunstig søtning, men denne her inneholder visst noe som heter Malitol.. OMG satt på ramma hele kvelden og det hørtes ut som Frelsesarmeen skulle arragere møte inne i meg:eek:, for makan til rumling og bråking har jeg aldri hørt maken til..
hihi Jorkla. Fin beskrivelse. Vet akkurat hva du snakker om! Jeg spiste en pose IFA. hihi
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.