tassa69 sa for siden:
Noen her som syns lavkarbo kostholdet hjelper på dette?..dette er i tillegg til vekt tap., ett stort håp for meg:)
tassa69 sa for siden:
Noen her som syns lavkarbo kostholdet hjelper på dette?..dette er i tillegg til vekt tap., ett stort håp for meg:)
IdaMarie sa for siden:
Jeg er jammen ikke sikker på om det er innbildning eller tilfelle, men jeg syns kanskje jeg er litt mindre stiv nå enn for 1 uke siden. Det er bare 1 uke siden jeg startet.
Det er Bekhterew jeg har.
tassa69 sa for siden:
:-)...så bra da, jeg merker ikke noe ennå...jeg har ikke fått noe diagnose, men de tror det er bechterev..men fiinner ikke noe på bildene, men symptomer og div annet er der...håper det hjelper med dette kostholdet etterhvert:p
Carisma sa for siden:
Hvis jeg ikke tar feil så er raumatisme en autoimmun sykdom? Lavt inntak av karbohydrater og høyt inntak av fett har positiv virkning påd e fleste autoinmmune sykdommer fordi det hemmer betennelser. Også hjelper alt fettet til å smøre huden innenfra.
IdaMarie sa for siden:
Revmatisme er en autoimmun sykdom ja, og det du sier høres logisk ut.
Jeg har ikke fått tatt medisinene mine på en uke nå, og jeg kjenner at jeg er mindre preget av revmatismen nå, enn jeg har vært tidligere når jeg ikke har fått tatt medisinen.
Lille34 sa for siden:
Jeg har ingen diagnose enda, men utredes for både revmatisme og ME. Etter at jeg betynte med lavkarbo for snart 4 uker siden, har jeg mindre verk i kroppen på dagtid. Spesielt hendene er mye bedre. Om nettene våkner jeg fortsatt av smerter i kroppen. Det er litt for tidlig å si om det er kostholdet som er årsaken til at jeg har mindre smerter nå, for jeg har uansett gode og dårlige perioder smertemessig.
Jeg har derimot ikke opplevd noe bedring når det gjelder utmattelsen, er fortsatt like sliten og må porsjonere energien min utover dagen. Hadde håpet dette skulle bli bedre, da det er det som plager meg mest. Jeg sover bedre etter at jeg begynte å spise ketogent, men dette pleier også å variere. Har fortsatt feber hver kveld, så da har jeg sannsynligvis betennelser på gang i kroppen. Fordøyelsen er blitt myyye bedre:)
Queen of Wands sa for siden:
Astmaen min ble bedre i løpet av en uke. Har halvert medisinbuken. Håper at langtids lavkarbo kan hjelpe ytterligere. Astma er jo også en betennelsestilstand.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.