< Tilbake til oversikten

Jeg er så glad ... endelig noe som funker

Endlessly sa for siden:

Etter først å ha levd lavkarbo ala Endlessly i 2 uker og så 1,5 uke på mat fra spisdegslank.no så har jeg gått ned over 5 kg! og det på nesten 4 uker. Jippi.

Lurer litt på hvordan mat jeg skal gå for fremover nå når "kuren" er ferdig....

Tropika sa for siden:

Gratulerer med en flott start!

Når du har nådd trivselsvekten din kan du prøve deg litt frem hvor mange gr karbohydrater kroppen din tåler før du legger på deg igjen.

littlettere sa for siden:

Gratulerer så mye! Var jeg deg, ville jeg lest meg litt opp på forskjellige kostholdsfilosofier, og tenkt meg nøye om. Selv har jeg begynt på Atkins induksjon som jeg skal følge i to uker, før jeg skal begynne å legge til matvarer jeg savner. Ser ingen grunn til å skulle "teste" hvor mye karbo jeg tåler, da jeg vet at kroppen trives godt mellom 20-30 gram daglig uten å måtte veie og tenke veldig.

Det viktigste er at du gjør noe du trives med, og at du kan se for deg hele livet fremover bestående av slik mat :)

arnakristin sa for siden:

Hei,
Et godt sted å begynne å lese seg opp her på forumet, masse nyttig informasjon samlet på ett sted. Der finner du også en link til en samling lavkarbooppskrifter:
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.