< Tilbake til oversikten

Litt vel fort ...

MaritR sa for siden:

Begynte på ketosekuren i går...og da jeg skulle tese meg for moroskyld i går kveld så hadde jeg utslag på sticken (lys lilla)...noe som da indikerer at jeg har kommet i ketose- etter bare en dag:p kan dette være riktig da??? Har aldri vært i ketose før men merker ikke noen forandringer (kanskje en smule mere svimmel)...noen som har erfaringer om dette??:rolleyes:

Megvel sa for siden:

Jada, det skjer! Det kommer helt an på individet og hva som ble spist før.

aktivjente sa for siden:

Hei!
Jeg kom også i ketose fra første dag (symptomer: dårlig ånde, varm i kroppen, svetter fort, går NED i vekt). Har mista 5 kilo på to uker! Moro i massevis. Men... nå har jeg blitt så vant til fortgangen at da jeg kun har gått ned 100 - 200 g. de siste dagene ble jeg frustrert. Når du leser deg gjennom forumet vil du se at det er helt normalt.

Jeg ble foresten ikke svimmel før nå på torsdag (dvs etter 11 dager i ketose), fant ut at jeg drakk for lite vann og da jeg drakk mer gikk det rel. raskt over. Hodepine kan også forekomme. Antar det også skyldefor lite vanninntak (?). Husk: Ikke gi opp. Dette virker. Lykke til!!

belino sa for siden:

Jeg var også i ketose samme dag jeg begynte. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.