Borghild sa for siden:
Jeg sitter her å kjemper mot meg selv og lysten til å spise, spise noe søtt og mye.
Jeg takler ikke motgang så godt skjønner jeg, blir frustrert, lei meg og rådvill og får bare lyst til å spise.
Men vil ikke, vil ikke.
Borghild sa for siden:
Jeg sitter her å kjemper mot meg selv og lysten til å spise, spise noe søtt og mye.
Jeg takler ikke motgang så godt skjønner jeg, blir frustrert, lei meg og rådvill og får bare lyst til å spise.
Men vil ikke, vil ikke.
Anne sa for siden:
Stå i mot, Borghild:klem: I morgen er det bedre...og du vil i tillegg være stolt over å ha klart å stå i mot. Vet det kan være vanskelig. Har du noe i huset, så kast det:ja:
Krysser fingre for deg
Carisma sa for siden:
Kanskje du finner noe motiverende her? forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20923
Kanutten sa for siden:
:klem: Hold ut! Ta en dag av gangen.. Eller bare et kvarter! Vær stolt av deg selv! :heia:
Borghild sa for siden:
Å kjære søte dere, takk for svar. Har kastet både sukker og mel, samt syltetøy og saft. Må lære å takle dette på en annen måte altså.
Må jeg ha noe nå får det bli pisket krem med natreen.
Takk enda en gang - dere hjalp meg virkelig.
:klem:
Anne sa for siden:
:heia:
Pisket krem er topp...nyt.
Godt jobba, Borghild.:klem:
Snorkfrøken__ sa for siden:
Eller piske noen egg og sukrin til eggedosis, det er ikke det samme men går i nøden:)
Jeg kjenner meg godt i hva du skriver men dette klarer du!!! At du skriver det her i stedet for å sprekke er jo et flott tegn:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.