Gressenka sa for siden:
Jeg er såååå nær en sprekk! Den dagen her er grusom! Er kjempe fysen! Har lyst på ALT! Spesielt sjokolade. Jeg var skummelt nær ved å spise en hel boks med nugatti isted:eek: Hva skal jeg gjøre? Noe jeg kan spise?
Gressenka sa for siden:
Jeg er såååå nær en sprekk! Den dagen her er grusom! Er kjempe fysen! Har lyst på ALT! Spesielt sjokolade. Jeg var skummelt nær ved å spise en hel boks med nugatti isted:eek: Hva skal jeg gjøre? Noe jeg kan spise?
Gerd sa for siden:
Ost og drikk vann!
MarensLille... sa for siden:
Jeg har også hatt en sånn dag i dag :( Lyst på absolutt alt! Men jeg sprakk ikke, og det gjør heller ikke du! :D
Jeg lagde meg en stor kopp chai-te å hadde tykk fløte med masse natreen oppi... Det tok vekk det værste søtsuget ;)
Drikker du nok? Av og til kan det slå ut som sult eller at du fyser på noe, så er du egentlig bare tørst! :D
Gressenka sa for siden:
Løper og henter en halvliter vann!
Devana sa for siden:
Ta litt kremfløte og pisk til krem og kos deg litt. Drikk MASSE vann, gjerne med isbiter i tillegg. :)
Lillemeg1 sa for siden:
Sånn hadde jeg det også her om dagen. Ble heldigvis dårlig etter enn munnful med Ifa. Dagen etter fikk jeg mensen og søtsuge var borte :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.