Finnes det proteinbarer som inneholder så lite karbo at jeg i ketose kan bruke den som et mellommåltid?
Savner veldig akkurat dette. Er ofte ut på vift (f.eks shopping), da har jeg ingenting og spise, og det ender med at jeg ikke spiser noe. Dette synes jeg egentlig ikke noe om. Hadde da vært kjekt å hatt en proteinbar som jeg kunne ha liggende i veska til slike situasjoner..
Nutrilett barene inneholder alt for mye karbo...:(
Når man er ute på shopping går jeg utfra du vil ha noen barer i håndvesken i tilfelle?
Har du prøvd Proteinfabrikkens sine barer? Den lowcarb varianten? Kan få tak i Obs btw
Takk for svar til dere begge.
Er ikke sjokolade jeg savner, men et lettvindt mellommåltid å ha i vesken.. Mandler og nøtter kan jeg ha der, men ost og skinke vil jeg ha i kjøleskap. Har helt glemt at jeg kan ha med meg en pose med nøtter og mandler.. (Skal legge det i vesken min i morgen)
Skal sjekke ut den baren der, er ikke planen å spise barer hver dag, men har opplevd noen ganger at jeg har vært ute, og ingen mat i sikte... Så da har jeg gått maaange timer uten mat, og det føler jeg ikke er sunt.. :)
IKKE ta proteinbarer som de selger på treningssenter og sånn. De inneholder fruktosesirup, det absolutt verste du kan innta av søtning:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.