< Tilbake til oversikten

Lavkarbo og "tante rød"

abs sa for siden:

Dette er slutten av min 3 uke på lavkarbo. Fikk selv følgelig "tante rød" nå til helga. Er det mange av dere damer som legger på dere når dere får mensen? Er veldig spent på hvordan veiingen går på mandag, har jo lest at man ofte stopper litt opp 3.uken. krysser bare fingrene for at jeg er på rett vei og at vekta har gått litt ned i vertfall, det er så mye lettere å holde motivasjonen oppe da.

TrillTrall sa for siden:

Har aldri reagert vektmessig på mensen jeg. :) Hører jo om dem som legger på seg et par kilo vann i den forbindelse, men det gjelder altså ikke allt.

Yonah sa for siden:

Det er jo bare vann man går opp, så det er jo ikke noe å bry seg om, mam trenger ikke å få panikk fordi man pluteslig går opp en kg eller står stille.. Det er ganske logisk at man ikke går opp en kg fett i løpet av noen dager..

Jeg leier forøvrig å gå ned en halv kilo like før mens og opp ved eggløsning.

Kitt sa for siden:

Jeg står i beste fall stille på vekten, men går som regel opp alt fra 0.5 til 3 kilo i forbindelse med mens og eggløsning!:(

Vettel sa for siden:

Går opp, i vannvekt, 1-2 kilo både ved mensen og eggløsning.

mariana sa for siden:

fikk mensen i uke 3 jeg og og gikk opp 1.5 kg, hadde mensen til i går og vekta er gått ned igjen pluss litt til ;)

maligima sa for siden:

Hmm..jeg fikk mensen og har alikavel gått ned 3.9 kg..men i dag var jeg plutselig gått litt opp igjen..kan jo være pga mensen ja..det har jeg faktisk ALDRI tenkt over..

Idarull sa for siden:

Har gått en måned på atkins nå, siste uka har jeg hatt mensen og det ser ikke ut som det vil stoppe... har gått opp en halv kilo siden søndag... vil ikke ha mer mensen! ifølge pillene mine skal jeg ha den igjen om en uke allerede...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.