savoy sa for siden:
Har noen av dere opplevd stillestand og hvor lenge varte den?
:(
savoy sa for siden:
Har noen av dere opplevd stillestand og hvor lenge varte den?
:(
Popp sa for siden:
Kun etter fase 3 - og da varte den 1-2 uker.
savoy sa for siden:
Jeg er jo bare i fase 3 pga jeg ikke fikk begynne i hverken fase 1 eller 2.
Denne uka har iallefall vekta rikket seg litt nedover så da håper jeg det fortsetter. Men sto stille i over 2 uker.
Pearl sa for siden:
Jeg har stillstand nå i fase III. Den har vart nærmere to uker, men det kan se ut som om vekten har begynt å rikke seg nedover igjen.
Popp sa for siden:
La oss krysse fingrene for at det fortsetter nedover. Man må bare ikke gi opp, det kan jeg signere under. :D
grotingeling sa for siden:
Så bra at vekta beveger seg :klem:
Men jeg må si er jeg veldig nysgjerrig på hvorfor fikk du ikke starte i fase 1 eller 2:confused:
Mulig du har fortalt det i en annen tråd, men jeg ligger en smuuuuule etter på lesingen i ED-trådene :rolleyes:
vermundo sa for siden:
Jeg har opplevd stillstand i fase 1, og det er utrolig frustrerende
Første uken gikk jeg ned 6 kg. Så i den neste gikk jeg opp to, så ned igjen et. Så jeg har altså gått ned 5 kg på to uker nå. Jeg vet at det sikkert blir litt sånn, men ikke så fristende å gumle på det derre hersens pulveret når vekten står i ro(eller går opp)Er helt skrapt for energi også. Er det ingen andre som har hatt stillstand i fase 1?
savoy sa for siden:
Jeg tror ikke jeg har det men det var pga stoffskifte prøvene mine var litt ute og kjøre.
Så jeg får bite tenna sammen i fase 3 og håpe jeg kommer i mål jeg også :o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.