Nå har jeg fått stixene i posten (veldig rask levering), og testet nå ikveld, og jeg er i ketose! Jeg har vært litt bekymret for at jeg kanskje ikke er det siden vekten min har holdt seg ganske stabil den siste uken, men det ser bra ut foreløpig. Jeg får bare være tålmodig. :D
Kan man bruke disse stixene til å prøve seg fram litt med karbohydrattoleranse? Hvor lang tid tar det før man "faller ut" av ketose hvis man inntar for mye karbohydrater?
Hei
Jeg anbefaler deg å lese boken "Slank med ketolysekuren" du kan evt låne den på biblioteket, da får du svar på dine spørsmål og vil bli mer sikker på hvordan du skal gå frem med slankingen.;)
Ja stixen kan brukes når man etter noen uker gradvis øker mengden av karbohydrat ( til å variere grønnsakene og salatene noe mer - ikke til søtsaker med kunstige søtningsstoffer) Spiser man for mye KH vil man oftest se det neste dag.
Lykke til
Torkil :)
Stixene er bare en indikator på hva som skjer i urinen din.
Det er maten du spiser som avgjør om du om du er iketose eller ikke.
Mange er i ketose opp til 50 karber dagen.
Og om du får i deg ting du ikke skal, så er ikke det sikkert det vil slå ut på stixen.
Slik sett kan man være i ketose uten å gå ned i vekt. Det kommer an på hva du spiser :ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.