Helene sa for siden:
Noen her som har tips til hva jeg kan gi til min kjære på valentins day? :confused:
Synest alltid det er så vanskelig å finne noe lite og romantisk til gutter...
Helene sa for siden:
Noen her som har tips til hva jeg kan gi til min kjære på valentins day? :confused:
Synest alltid det er så vanskelig å finne noe lite og romantisk til gutter...
friflex sa for siden:
Nå kan bare jeg svare for meg selv som er en gutt på 24, men det er ikke så viktig hva det er, og om det nødvendigvis er en romantisk gave. Omtanken teller minst like mye, så kan man ta igjen romantikken enten ved matbordet, kino eller noe annet på tomannshånd:o
Om han har en spesiell interesse der du kan kjøpe noe lite, eller det er noe mat han liker ekstra godt og du kan lage han middag holder det nok i massevis!
Noe av den beste gaven jeg har fått var en suuuper middag med min favorittmat, friske blomster på bordet, fersk eplejuice fra Hardanger osv. Tiden sammen er jo viktig også, spesielt på Valentines day:)
Helene sa for siden:
Har vudert å bake hjerteformet brownies :P
friflex sa for siden:
Det hadde ikke vært dumt i det hele tatt tror jeg:D
Så kan dere finne på noe sammen i tillegg så er Valentines day i boks;)
sommerfugl sa for siden:
åh, hjerteforma brownies hørtes jo supert ut! hadde typen min blitt glad for:D
men, har ordnet gave til min pus. han er ganske følsom og romantisk, så han blir nok glad.
bestillt "bamsogram", er en søt bamse, i en liten bag/veske/pose eller noe, som kommer med et telegram, der jeg har skrivd en hilsen :) er et firma i tønsberg som produserer, så de sender alt. spørs jo litt på gutten, ikke alle som liker bamser :p
sommerfugl sa for siden:
http://www.yourstuff.no/page.jsp?p=244 tror det skal være denne..
elian sa for siden:
Jeg har desverre ingen tips, men jeg tar i mot tips da! :D
Mannen min er bare IKKE romantisk! Hadde jeg laget god middag, tent masse stearinlys og troppet opp i bare "svartposeuniform". Ville han ha svart: "Faan, så mørkt det er her a' "
Han hadde slått på lyset, tatt med seg talerkenen med mat, satt seg foran TV'en og surfa gjennom text'n...... :(
Ja, ja........... Jeg får vel bare bake et eller annet og håpe at jeg få en fin tegning eller noe av ungene fordi de er glad i mamma'n sin......
Summer sa for siden:
:lol:
skratt-ler
Anne sa for siden:
:lol:
snoopygirl sa for siden:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......får prøve igjen jeg..hadde skrivi masse,og trykte på sendknappen,,,og vips så var alt borte.....
[color=#ff00ff][/color]
syns både de hjerteformede kakene og det bamsetelegrammet var skikkelig gossin ide altså..er nok noen som blir glade da tenker jeg....så koselig da å kunne glede noen sånn,,,,har gitt opp jeg,,gidder ikke å gi han noen ting i år,,,skal gi en liten gossin ting til unga mine jeg....
og elian..ikke pent å le altså,men måten du fortalte på var så artig....høres ut til å være like romantisk som sambon min han gitt.....får håpe du får noe kos på morsdagen da...er jo veldig kos med tegninger eller noe de har laga..håper du får en koselig dag:) :)
luringen sa for siden:
jeg må si (med fare for å bli upop..) at disse dagene er litt...lite viktige? for meg i allefall..
Jeg har verdens met omtenksomme samboer, og jeg bryr meg ikke om at han ikke kommer med blomster og konfekt særlig ofte...men jeg blir sinnsykt varm inni meg når han har plukket markblomster en sommermorgen og satt på bordet..
Hver morgen står han opp tidlig for å ta unna alt som handler om søppeltømming, bleiebøtte, klesvask, kjøkkenrydding, mater hester, bikkjer, kaniner, henter ved, fyrer opp, setter på kaffen, henter avisa, smører matpakker....og dette gjør at han uten å lage noe stort nummer av det, hver dag...året rundt.For meg er denne gesten så uendelig mye vikitigere, og viser meg at han bryr seg og har meg i tankene...
Så forteller han meg hvor vakker jeg er når jeg kommer halvnaken ned på kjøkkenet med baby på armen, med ammebh på halv tolv, bustete hår og røde øyne...ja da kan Valentinsdag bare rulle inn!!
snoopygirl sa for siden:
åh luringen...sååå heldig du er da som har en så vidundelig mann...å plukke blomster til deg og,,åh my good så herlig da....blir helt rørt av sånne typer jeg..men er nok ikke mange av de.....sååååååå flink han er hver dag da..hadde daua av sjokk hadde min sambo gjort det..ler.ta godt vare på han.......men du fortjener han nok veeeldig...koooooos dere masse sammen i helga
luringen sa for siden:
rødme tok litt av når jeg skrev her ser jeg..men det er sant, hvert ord!:rodme:
Folk er jo forskjellige, og hvis du tenker etter; hva var det du falt for hos DIN mann?? Kan være godt å kjenne litt på det av og til...;)
Helene sa for siden:
Min gjør ikke noe om han ikke må. eller om det ikke er noe spesielt. Han har utrolig støttende og hjelpende nå som jeg slanker meg. har vert skikkelig overasket mangen ganger. Fek kan han finne på å lage ost/skinke og graøsaks fat til meg når andre sitter å gumler på usundt møl. så jeg ikke skal føle meg utenfor. Det blir jeg skikkelig glad for.
Men jeg liker å ha en dag i året som skal være litt mer romantisk en andre. for da får han tid til å planlegge å faktisk gjøre noe.
Men det er jo noen som er heldig å har en mann som gjør fine ting hele tiden. og ikke bare når han må. :D det er noen som er heldig her ;)
elian sa for siden:
Nå fikk jeg tårer i øynene...... Hvorfor måtte DU finne den mannen JEG har drømt om i all tid da???? :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine:
Kan du sende han hit for å lære opp MIN mann da? :confused:
Er du HELT seriøs luringen?? Jeg har ikke hørt på makan jeg!!! Finnes det virkelig sånne mannfolk?????? På de 6 åra jeg og gubben har vært sammen har han ALDRI ordnet unga om morgenen! Og i hvert fall ikke tatt oppvasken og rydda! (Men jeg er nå så sta, at jeg ikke sier noe og jeg da...... Klarer meg sjæl jeg...) Dumma Elian.....:mad:
elian sa for siden:
Jeg bryr meg egentlig fint lite om Valetine jeg også..... Jeg VIL gjerne ha en romantisk mann, men hvis han er romantisk så er han det bare fordi han vet at jeg skulle ønske han var det..... Og da blir det ikke ekte, så da kan han bare la være....... Vet ikke om jeg klarte å uttrykke meg riktig nå.....
Mannen min er snill og flink og alt det der, men hjemme og med unga trenger han kraftig skolegang!
Anne sa for siden:
Takk for at du deler sånne fine bilder med oss, Luringen. Det du beskriver er verdifullt og virkelig verdt å huske på. Det er vel disse oppgavene kvinnene ofte har tatt seg av og også ofte gjør, men det blir liksom fort litt mer synlig når menn gjør det:o Jeg er også så heldig og ha en sambo som gjør mye av dette - helt av seg selv:p , men vi har ingen dyr da. Dettte setter jeg veldig pris på, men det er vel ikke noe mer enn det jeg gjør for han....:pVi er ikke gift og har ingen bryllupsdag vi kan markere. Derfor synes jeg det kunne være kos med litt ekstra på Valentin-dagen....:)
luringen sa for siden:
Ja jeg er heldig. Og jeg skjønner godt at noen vil markere en dag for sin elskede. Jeg ville bare ha frem at de som har en mann IKKE gjør det kan være veldig glad i deg for det...
Jeg har prøvd begge deler...Var gift i 10 år før jeg brøt ut og fant dette vidunderet..ikke misforstå; det er ikke bare rosenrødt her heller, men akkurat dette er med på å gi hverdagene ...et lite løft??;)
HCBergen sa for siden:
MMMMH!Snakk om!Det blir kjempemessig,Helene!Har du noe oppå kaken,eller kjører du basic?Gødd løkk,HÅPER DET BLIR SUCCE!;)
Helene sa for siden:
Lurte på om jeg skal skrive noe fint med melis på toppen, men bare til pynt.. skjere ut bostaver å strø melis over.. og så har jeg kokesjokolade biter inni. :) han elsker brownies. så da er det vel en fint presang :D
HCBergen sa for siden:
Go ide synes jeg!Sku nesten ønske eg hadde hatt en valentine å bake hjertekake som deg!;0)Flott kjærlighetsærklæring det serru;0)
Helene sa for siden:
Kaken ble en kjempehitt! han sitter å knasker på den hele tiden.. kansje ikke så sundt det.. men jeg er lei av å mase på at han må ete sunnere..
Tilbake fikk jeg en fin rød rose :)
så da er jeg fornøyd på valentins dagen
Noen andre som har fått noe spesielt?
Nille sa for siden:
Regner med at oppvasken er tatt og kjøkkenet rydda når jeg kommer fra jobb.... :p Jeg løp fra et kjøkken i total kaos da jeg dro på jobb i dag.......:o
Nooria sa for siden:
Luringen: Jeg fikk også tårer i øynene av det du skrev :snill:
Jeg fikk 6 langstilkede dyprøde roser og et aldeles romantisk og vakker og morsomt kort da jeg kom hjem fra jobb i dag.:love: I tillegg fikk jeg deilig hjemmelaget thailandsk fiskesuppe
luringen sa for siden:
suppe kan varme på så mange måter ja....ha en fin kveld;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.