< Tilbake til oversikten

Hva spiser dere til lunsj da?

TrillTrall sa for siden:

Følger titt og ofte med på både frokost- og middags-tråden, men hva spiser dere til lunsj?

I dag har jeg hatt Ziggys tomatsuppe og solsikkebrød med bremykt + en stor salat av rød og gul paprika, agurk og noe salatblanding fra pose. Lekkert og knallgodt!

Lo for meg selv der jeg satt og så på maten før jeg begynte å spise - hvem sier at lavkarbo-lunsj er kjedelig?! I forhold til kollegaenes svette brødskiver så er jo dette himmelsk!

Ferskenbeinet sa for siden:

jeg pleier å ha med meg en salat på jobb daglig. Masse forskjellige grønnsaker, revet ost, dressing og forskjellig kjøtt. Gleder meg stort til lunsj hver dag altså!

arnakristin sa for siden:

Hei,
Det finnes en sånn hva har du spist til Lunsj tråd også...

TrillTrall sa for siden:

Ah! Den har jeg gått glipp av! Takker! :)

Maramara sa for siden:

Der var det ikke mye aktivitet :rolleyes:

Jeg spiste samme til lunch som forkost i dag, egg o bacon. Tidsbrist, men også for at jeg elsker speilegg o bacon. ;)

isdanserxl sa for siden:

Veldig variert hva jeg spiser. Noen dager er det rester etter gårsdagens middag, andre dager blir det bare en enkel salat med kylling og egg eller en omelett med ost f eks....

Jeg er generelt veldig glad i steikt kyllingfilet, steikte grønnsaker og en liten skvett fløte (alt er veldig godt krydret, sterk mat er god mat), og har funnet ut at det egentlig bare er fantasien som setter grenser :D

Minni1 sa for siden:

I dag spiste jeg brie med paprika på og noen sukkererter. Kjempegodt.
Ellers så spiser jeg:

Salat
shaker
litt frukt ( går ikke på ketolysekuren)
mandler
hjemmelaget is
middagsrester
ostechips
avokado
gurøtter/agurk/blomkål og dipp
kyllinglår
karbonade

Dette er noe av det jeg spiser.

nellie sa for siden:

Lunch er ofte noe med egg:)

ollienol sa for siden:

Osteknekkiser med masse pålegg på. Kjempe snadder:) Ellers så går det masse i grillet kylling og middagsrester.

Borghild sa for siden:

I dag ble det smeltet Jarlsbergost med peparonipølse og grønn paprika. Mye fett og lite karbs. Godt. :p

Maramara sa for siden:

I dag har jeg med meg middagsrester fra i går. Oksestek med vokgrönnsaker.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.