Følger titt og ofte med på både frokost- og middags-tråden, men hva spiser dere til lunsj?
I dag har jeg hatt Ziggys tomatsuppe og solsikkebrød med bremykt + en stor salat av rød og gul paprika, agurk og noe salatblanding fra pose. Lekkert og knallgodt!
Lo for meg selv der jeg satt og så på maten før jeg begynte å spise - hvem sier at lavkarbo-lunsj er kjedelig?! I forhold til kollegaenes svette brødskiver så er jo dette himmelsk!
jeg pleier å ha med meg en salat på jobb daglig. Masse forskjellige grønnsaker, revet ost, dressing og forskjellig kjøtt. Gleder meg stort til lunsj hver dag altså!
Veldig variert hva jeg spiser. Noen dager er det rester etter gårsdagens middag, andre dager blir det bare en enkel salat med kylling og egg eller en omelett med ost f eks....
Jeg er generelt veldig glad i steikt kyllingfilet, steikte grønnsaker og en liten skvett fløte (alt er veldig godt krydret, sterk mat er god mat), og har funnet ut at det egentlig bare er fantasien som setter grenser :D
I dag spiste jeg brie med paprika på og noen sukkererter. Kjempegodt.
Ellers så spiser jeg:
Salat
shaker
litt frukt ( går ikke på ketolysekuren)
mandler
hjemmelaget is
middagsrester
ostechips
avokado
gurøtter/agurk/blomkål og dipp
kyllinglår
karbonade
I dag har jeg med meg middagsrester fra i går. Oksestek med vokgrönnsaker.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.