Fikk svar på nye blodprøver i dag, og er bare så utrolig fornøyd.
I oktober 09 begynte jeg med en c-peptid på 1219,
i januar 10 hadde jeg 709
i mars hadde jeg 471 (som jo er kjempebra)
og nå har jeg, hold dere fast: 295 (nedre referanseområde er 270)
Er visst ikke alle som har hatt så høye verdier som meg, som klarer å komme så lavt. Dette er vist veldig bra, og jeg er så utrolig glad.
Tenkt det at det går an å påvirke helsa så utrolig mye "kun" med mat. Jeg ville ikke ha medisiner, ville prøve med kosten først. Gjett om jeg er glad for dette nå.
Mange andre flotte prøver også som fastende blodsukker og insulin, men tenker at det holder å oppgi C-peptid for å illustrere poenget.
Jeg hadde c-peptid på ca 2 600. Etter 4 mnd på ketolyse var verdien under 1 400, og da "normalverdi" for den vanlige legestanden. Men håper jo jeg skal komme meg under 700 etter hvert:)
Tusen takk alle sammen, ja legen er fornøyd og jeg er fornøyd. Så utrolig godt å vite at nå er jeg erklært frisk. Hadde vel egentlig ikke trodd jeg skulle komme så lavt ned, så blir spennende å se når jeg skal måle på nytt om ca 6 måneder.
drizella, c-peptid på 2600 hørtes jo vanvittig høyt ut. Antar du har hatt store problemer med blodsukker og vekt med slike verdier, eller hvordan har dette artet seg for deg?
Stå på videre så vil dine verdier også mest sannsynlig bare bli bedre og bedre. Du har jo allerede nesten halvert verdiene, bra jobba!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.