marjusen sa for siden:
Da har det gått litt vel langt oppover på vekta siste årene og jeg har virkelig tenkt på hvordan jeg skal klare å begynne på ett vekttap så helsa blir betydelig bedre.
Kom egentlig ved en tilfeldighet over denne sia her, og fant fort ut at ketolysekuren er det jeg vil satse på.
Har lest gjennom utallige tråder her og kjøpt boka, så føler jeg begynner å få en viss kontroll på hva jeg skal spise og hva jeg ikke kan spise;)
Brukte noen dager nå for å teste ut litt maten, og jeg ELSKER den. Så i dag begynte jeg å telle karber og skal ligge på rundt 20 om dagen.
Har satt meg mål på 110 i første omgang, det er ca 7 kilo og 1 år siden jeg var under;)
Det var litt om meg, og jeg håper virkelig jeg skal klare en ketolysekur først for så å gå over til fedon når jeg er på den vekta jeg skal være;)
Veier i dag 117 og skal ned til 80, men det tar nok ett år eller to tipper jeg;) Det som er litt godt å tenke på er at jeg bryr meg ikke om det tar 2 år eller 5 år før jeg er i mål, bare at jeg SKAL klare det. Dette er første gangen jeg prøver å slanke meg bevisst, så det skal bli moro.
Har også begynt å trene to ganger i uka på toten treningsenter.
Marius