unaturligslank sa for siden:
16 dager!!
16 dager!!
Maramara sa for siden:
Ligger litt etter.... Dag 1
Var i bryllup i helgen, gikk ikke så bra. Havna i helt feil spor, spiste sjokolade i går også..... Men nå er jeg i gang igjen.
Catalina79 sa for siden:
Im back... Yes, på fredag og lørdag ble det utskeielser.. :eek: Så nå regner jeg fra sist mandag, det blir 5 dager. :) Ligger etter dere andre, men konkurrerer mest med meg selv. ;) God helg da. :)
Borghild sa for siden:
3 uker i dag. Dette går bra. :)
Nupsida sa for siden:
To uker idag :D
Maramara sa for siden:
Så flink dere er......... :p 5 dagen her.
camilla76 sa for siden:
Jeg er med!!:D He-he, uff dette blir dag 1...for jeg spiste pannekaker, smågodt og alt annet fy-fy hos svigers i helgen.... angrer noe fæææælt!!!!!:mad:
Men det er jo bare å hoppe opp på hesten igjen!!
Lykke til alle sammen:)
Kom til dag 17, men så ble det sprekk i helgen.
Tenkte jeg skulle tillate meg selv et kakestykke på lørdag siden det var en spesiell anledning. Og siden jeg likevel skulle sprekke da kunne jeg meg jo unne meg en karamell fredag kveld. Det ble tre. Og på søndag, ja, da hadde jeg jo allerede sprukket, så da kunne jeg jo like gjerne sprekke litt til. Få max godsaker ut av situasjonen liksom... Så da ble det en del sjokolade o.l.
Dag 1 i dag! Og nå skal det ikke bli flere sprekker før jeg er ferdig:rolleyes::D:D Ingen anledning er mer spesiell enn gleden av å gå ned i vekt!
Carisma sa for siden:
dag 9...
Karbosara sa for siden:
Nå har jeg begynt på dag 1 i flere dager...:p
Maramara sa for siden:
Kjenner meg så godt igjen, men nu kjör vi hårt!! Jeg er på dag 6 og stolt :rolleyes:
Etter sprekken min i helgen har jeg tenkt litt på dette med belønning.
Belønning er det mange som bruker. Vi gir oss selv ting eller opplevelser når vi når visse mål. Men jeg har ikke nådd belønningsdelen ennå, så hva gjør man for å få det til å fungere optimalt?
Det første jeg tenkte var å ha belønning oftere, det skal jeg prøve. Men jeg begynte også å tenke på straff. Det skal jeg også prøve! Så nå straffer jeg meg selv med at jeg må spise slankekjøttkaker resten av denne uka. Har stekt en hel haug små boller med chili og hvitløk. (Neste gang skal jeg ha baconbiter i, må ha litt variasjon:))
Dette skal bli fast straff hver gang jeg sprekker, forhåpentligvis vil det hjelpe å stoppe meg fra fremtidige fristelser:D. Jeg gjentar meg selv, det finnes ingen anledninger som er spesiell nok!
Men jeg skal også gjøre det litt lettere på et område. Søtning...
Fra nå av skal jeg unngå alle produkter som inneholder søtning, UNNTATT pepsi max...Jeg skal unngå store mengder, og unngå daglig inntak. Men tillate meg selv 1/2 liter når jeg "må".
Carisma sa for siden:
dag 11
Borghild sa for siden:
4 uker i dag. :)
Skal i 40-års lag i kveld. Har tatt med meg litt forskjellig jeg synes er godt å spise for ikke å smake på kakene, potetullet og alt annet fy. De serverer koldtbord så da kan jo jeg også frotse til hovedmåltidet. :spisesnak
Nupsida sa for siden:
Dag to etter lørdagens utskeielser :)
I dag må jeg spise ordene mine igjen!
Dag 0, blææææ...
Benedictee sa for siden:
Dag 1 igjen etter en heavy 16,90,- for bergene melk storplate på Rimi-uke..ja, en om dagen er godt for magen? Nei..
Anyway...2 liter vann og dritvondt i hodet. Hva kommer hodepinen av? Får alltid vondt i hodet etter høyt vanninntak.
Frokost: kyllingsuppe
Lunsj: svinestrimler med grønn salat, agurk og fetaost
Middag: svinestrimler igjen med sjampinjong, minimais og microbølga Kavli-skiver.
Pluss ketolyse morgen + middagspilla..håper jeg husker magnesiumen ikveld..savner Pupsi max allerede :/
Carisma sa for siden:
Dag 16
Catalina79 sa for siden:
Dag 14. Kjenner jeg er stolt av meg selv.... men vet ikke hvor lenge det går. Bestemte med idag for å se om pepsi max, zero, fun light spiller inn på vekta. Den gjør ikke annet enn å gå ned litt, opp litt, ned litt osv.. Og nå er søtsuget STORT!! Og har lyst på boller!!! Jeje, men vi får se hvordan det går. :)
tmaria sa for siden:
4 måneder på ketolyse uten sprekk :D
Borghild sa for siden:
:heia::blomster:
tmaria sa for siden:
Takk :)
Benedictee sa for siden:
12 dager og 2 kilo..motivasjonen sin det gitt :) Tydelig at kosttilskuddene hjelper! Har ikke vært meganøye den siste uka, blandt annet hadde jeg reinsdyrkarbonader i brun saus på jobb en dag, virker ikke å ha hatt noen effekt negativt, så kanskje jeg bør øke litt på karbene? :) Veldig fornøyd så langt! Endelig kvitt sjokoladesuget igjen! DEILIG!
Borghild sa for siden:
6 uker i dag. :D
Benedictee sa for siden:
14 dager..og idag har de kampanje på melkesjokolade på rimi. stor plate til 16,-...heeeeldigvis greide jeg å tvinge meg rett forbi hylla :D STÅ IMOT! En mer positiv kampanje er også på Rimi, Gilde kjøttdeig til 24,- whuptie, nå skal det prøves lasagne ala kavliost.
Denne tråden er stille nå. Jeg er på dag 0, men kommer sterkere tilbake!!
Nupsida sa for siden:
Har ikke sprukket på to måneder jeg :)
Wow!! Jeg misunner styrken din. Og så mye du har gått ned, Gratulerer!!!
Nupsida sa for siden:
Hihi, jeg skjønner ikke helt hvor viljestyrken min kommer fra, for jeg er av den typen som veldig lett gir opp, men denne ganga har det visst bare gått min vei:) Å kiloene springer ifra meg :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.