Jeg sitter og lager et foredrag i ernæring. En ofte innvendig mot lavkarbo er hvor kjedelig mat det må være. Tenkte da det kunne være artig med et bilde av en klassisk norsk matpakke med brødskive, kontra en lekker lavkarbo matpakke.
Har masse bilder av lekker og ikke-kjedelig lavkarbomat så det er ikke noe problem, men så var det den matpakken. I og med at slikt ikke eksisterer i vårt hus er det ikke bare å ta et bilde. Jeg så et slikt bilde for bare noen dager siden, og mente det kunne være her inne. Har forsøkt å søke i forumet, men synes det var vanskelig å navigere i "funnene".
Her skulle det vært et bilde av en kjedelig matpakke!:confused:
Søker du på "matpakke" på google dukker det opp en masse!
Men tror du tenker på det bildet osm var i en avis her for noen dager siden ifm skolestart elle rnoe!
Skal lete videre!
Nå gir jeg snart opp! Får bare ikke til disse greiene i dag! Bildet kommer sååå fint frem helt til jeg sender innlegget!
Fantastisk, tusen takk for hjelpen alle sammen. Her var utvalget av stusselige matpakker veldig bra, hehe :).
Ja jeg vet man kan få en klassisk matpakke med brød til å se mer innbydende ut, og mer velsmakende. Ikke så ofte jeg ser det allikevel. Og når jeg skal poengtere noe, så liker jeg ofte å sette ting litt på spissen.
Husker selv mine matpakker fra barndommen. Det var ofte en tykk, passe tørr skive, med lite smør (ups margarin) og en stusselig tynn skive servelat (som jeg forøvrig aldri har likt). Så jeg har ingen nostalgiske minner om matpakken gitt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.