sterk sa for siden:
Hva kan man ha i matpakka si?
Jeg kommer ikke på noe i det hele tatt.
sterk sa for siden:
Hva kan man ha i matpakka si?
Jeg kommer ikke på noe i det hele tatt.
Iset sa for siden:
Mannen min bruker ofte middagsrester, han har mikro på jobben. Eller salater med diverse kjøtt oppi (feks. fra middagen). Kalde kyllinglår er fint, eller kalde kjøttkaker med masse godt i (grønnsaker, fetaost/ost osv). Eller bak lavkarbobrød og ha på vanlig pålegg.
lifejack sa for siden:
Hvis du scroller helt ned på siden, så ligger det flere relaterte linker der med mange nyttige tips! Også kan det hjelpe å ikke tenke så tradisjonelt mtp lunsj. Lunsj er så mye mer enn brød:)
Kitt sa for siden:
Kanskje du får noen ideer her?
sterk sa for siden:
ja, takk!
Finnes det noe som ikke krever en masse forbereding?
Det eneste jeg spiser som ikke krever en masse arbeid med ovn eller stekepanne er Skyr-yoghurt (den uten smak, holder meg unna kunstig søtning) med noen bær i. Går det fint om yoghurt ligger i romtemperatur en stund, tro? ikke tilgang til kjøleskap utenfor hjemmet.
TrillTrall sa for siden:
Noen få timer i romtemp vil jeg tro går fint, det er jo et syrnet produkt. Jeg ville dog ikke latt den ligge varmt, som i en varm bil, i sola e.l.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.