< Tilbake til oversikten

Go` helg..

Jorkla sa for siden:

Sikkert laget maaaange go` helg tråder. Men jeg ville lage min HELT egen..

Sitter her med sola som kikker meg over skulderen, kattungen ligger på teppet og maler, og jeg har kjøpt meg nytt antrekk til i kveld og skulket skolen (hadde jo tross alt gått en hel dag)

Takk for alle dere vakre mennesker som til stadighet innspirerer meg her inne. Vet med fullstendig sikkerhet at jeg ikke hadde klart dette uten dere.. Så takk og GO` helg.. Kos dere hva enn dere skal gjøre!!!

Jeg skal på sommerfest og drikke rødvin og vise frem den "nye" kroppen min..

:klem:

kennygirl sa for siden:

God helg til deg også :) Kos deg masse på sommerfest!

Rin sa for siden:

Trodde det skulle være en tråd om kiwis go'helg-tilbud, jeg! :p Og så minnet det meg på at det er kalkunfilet-tilbud denne helgen, så jeg vil faktisk komme meg ut og plukke opp et par stykker... mm, god helg!

Tunrida sa for siden:

God helg og kos deg med å vise frem ditt nye jeg :D

Victory sa for siden:

Goood helg ja! :D Endelig fredag! Det er den ene tingen som er bra med at feiren er over; at man får igjen fredagsfølelsen, den er så hyggelig!

Kos deg med katten, sommerfest og din nye kropp!!!! :D Her blir det litt ny sommerfølelse med Postgirobygget!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.