< Tilbake til oversikten

Medbrakt mat på fly?

Hamster59 sa for siden:

Jeg skal ut å reise med et tidlig fly og tenkte det ville være fint å ha med mat. :hungry: Vet at brødskiver er ok å ta med på fly :confused:, men det spiser jo ikke jeg.. Liker å spise yoghurt med masse nøtter og bær til frokost og hadde lyst å ta det med i en boks. Men så er det visst ikke lov. Er det noen som har erfaring med dette?

Georgine sa for siden:

Jeg baker tekaker som blir som skiver og har på pålegg. Fungerer som fy og ingen ser rart på maten heller :D

Hamster59 sa for siden:

Uffda, skal reise allerede i morgen tidlig, da blir det dårlig tid til å lage noe. Får spise det før jeg skal gjennom kontrollen, kanskje på vei til flyplassen? Eller putte det i kofferten og spise det på toget. Håper det går bra, at de ikke tror det er sprengstoff.

Iset sa for siden:

Det er lov å ha med seg strikkepinner men ikke mat? :o

Sanney sa for siden:

har aldri hatt trøbbel med å ta med mat. bare det ikke er flytende :p

Lava sa for siden:

Litt sent kanskje, men jeg har hatt youghurt med i håndbagasjen!
Gikk helt flott, både innelands og utenlands :ja:

Yonah sa for siden:

Utrolig, vi krangla jo som søren for å få med 3 forsegla glass på 1dl med sondemat til barn da vi skulle fly... Å få ta med yoghurt høres vilt ut i forhold.

Ferskenbeinet sa for siden:

Jeg pleier å ha med lavkarbo knekkebrød, små pakker med smør og oppskåret ost/skinke

Photobscura sa for siden:

Som en nødløsning kan du jo kjøpe fiberrik?

Edit: Ser du skulle reise i dag tidlig, men lar det stå likevel. :)

Victory sa for siden:

Ei dame som sto forran meg i sikkerhetskontrolle på Gardermoen måtte levere fra seg sin yoghurt... Men om du pakker den i koffert og sender er det ok. Men da forsvinner jo poenget med og ha noe på flyet.. På noen fly har de tapas talerken etc, evt salat og droppe pastaen?

....hehe.. og der så jeg også at du allerede har reist. ;) Håper turen gikk fint da!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.