< Tilbake til oversikten

Justere kostholdet?

pettersent sa for siden:

Hei!

Jeg er ny her. Har "spist meg slank" på ekstrem dietten til spisdegslank.no og er ned 12 kg siden 04.05.10. Jeg er straks der jeg vil være i vekt, og vil gjerne ha noen tips.

Etter "ekstrem dietten" består min egenkomponerte lavkarbo stil av følgende:

Frokost: 4-5 egg, ei pakke bacon (stjernebacon til 29kr) eller 150 gram røkelaks de dagene jeg ikke bruker bacon. Bruker også en del meierismør til steking som helles over omeletten. 1 til 2 ganger i uka slenger jeg også i litt løk og purre i omeletten. Drikke: Vann

Lunch: En del issalat, 2 skiver skinke, 2 skiver ost, litt reker og majones, 1 kokt egg. Drikke: Vann.

Middag: Kjøtt i form av kyllingfilet, ytrefilet, hamburgere fra grillstad (3 karber på 100), ost og som vanlig litt ekstra meierismør og evt seter rømme.

Kvelds: Sjeldent sulten, men hvis jeg er det blir det noen skiver ost og skinke bare + vann.

Jeg har en aning at jeg ikke får i meg alt jeg trenger selv om formen aldri har vært bedre! Vil gjerne sikre meg :)

1. Hvilke bær anbefales?
  2. Hvilke multivitaminer er best? (dokumentert best også!)
  3. Noen som generelt vil tilføre noe til kostholdet?

Det er litt tiltak for meg å få i meg nok grønnsaker, så derfor jeg gjerne vil ha bra kosttilskudd som anbefales her og ikke i TV reklame. hehe :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.