< Tilbake til oversikten

Endelig gått ned 30 kg!

Nala23 sa for siden:

Ble veldig glad i dag da jeg gikk på vekta og den viste 30 kg mindre enn den gjorde 22. mars i år. (Da jeg begynte med lavkarbo) Nå har jeg "bare" 8-12 kg igjen før jeg ligger på en god vekt for min del og det er ingenting jeg gleder meg mer til enn det. Merket at det har gått veldig tregt med vekta i det siste, så lurte på om noen har noen gode tips til å få litt fortgang i ting igjen :) ? Har ikke trenet noe ved siden av denne perioden, så kanskje det hadde hjulpet å bare gå noen raske turer i uken? Hva tror dere? Er i ketose på 5 mnd nå og legen har anbefalt meg at jeg burde over på generell lavkarbo etter 6-7 mnd i ketose. Derfor har jeg lyst til å ha gått ned mesteparten av det som er igjen innen jeg må over på vanlig lavkarbo :)

mallilen sa for siden:

Grattis med -30 kg!!! :wav:

Også på så kort tid, da! Jeg håper jeg kommer like langt som deg, altså :)

privi sa for siden:

Gratulerer!!! Du har vært superflink:heia:

Kitt sa for siden:

Grattis! :heia:
Kjempebra jobbet!:D

Dersom du føler deg helt fin og blodprøver ikke sier noe annet, er det ingen grunn til å gå ut av ketose bare fordi det har gått så og så lang tid!:)

Dersom du nå begynner å mosjonere litt mer enn tidligere, kan du oppleve at vekten stopper helt opp/går bittelitt opp med det samme!
Du bygger nemlig litt muskler og de holder i tillegg på vann!
Men muskler er jo supre å ha, og etter kort tid vil de hjelpe vekten nedover!:D
Bare ikke få panikk om du syns du er kjempeflink til å bevege på deg og så står vekten bomstille!:eek:

Lykke ti med de siste kiloene!:heia:

Snopsnoken sa for siden:

Gratulerer! Så enormt godt gjort av deg! Jeg henger meg på turforslag: Mosjon kan gjøre underverker.

streber sa for siden:

Gratulerer, det er helt vanvittig som du har hatt effekt av kostholdet, tar av meg hatten!:D(Har ikke hatt, men du skjønner hva jeg mener;))Anbefaler deg å ta noen trimturer ja!

loone sa for siden:

Så utrolig flink du har vært! Gratulerer så mye!!:D
Jeg kjører periodisk psmf (høyprotein, lavkarbo, lavkalloridiett) hvor man tilfører kroppen så mye protein at den ikke tærer på muskel - og organvekten, samtidig som man får et så høyt energiunderskudd at kroppen bruker fett som energi:)
For meg har det gitt nedgangen et spark i baken nå som det bare er "pyntekiloene" som sitter igjen:)
Det kan jo hende at det kan hjelpe deg med de siste kiloene:D

ketto sa for siden:

Gratulerer så masse med - 30!! Det er jo så deilig å bli kvitt disse kiloa!

Har du en oppskrift på hva du spiser da loone??
Jeg står bom stille, og vil gjerne få igang nedgangen igjen...

loone sa for siden:

Ja, det har jeg:)
Legger ut alt jeg spiser dag for dag på bloggen min, med oppskrift, mengde og næringsinnhold, så skal være greit å herme etter meg, håper jeg:D
Har skrevet om hvordan man gjennomfører hele dietten, litt tilbake i bloggen inne på psmf-kategorien:)

Nerthus sa for siden:

Du må nesten regne med at det går saktere jo nærmere målet du kommer. 30 kg er jo fantastisk siden mars - jeg har snart 10... men så lenge jeg trives på kostholdet - kommer jeg kanskje i mål til jul?

Jeg stopper opp vektnedgangen selv med svært lite trening - så jeg venter litt til :)

VesleKAri sa for siden:

Fantastisk gjennomført! Gratulerer med resultatet:D

Kolve sa for siden:

Gratulerer :D

pernille sa for siden:

Fantastisk bra og motiverende for oss som er i startgropen :)
Tror jeg hadde satset på å trene litt ekstra ja.

Anne sa for siden:

Gratulerer med flottresultat..og takk for link til fantastisk blogg, med masse info og gode menyforslag.

Veldig inspirerende og motiverende.

Flinke har du vært. Lykke til videre:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.