Skal møte en gjeng fra Babyverden.no på Mandag, og skal ut å spise... Men hva i denne lunsjmenyen kan jeg spise egentlig??? Er det dumt å plage en sikkert stresset servitør om hva dressingene inneholder f.eks??? Jeg vet jo at jeg må styre unna alt som heter brød, krutonger, pasta, poteter o.l... Men hvilke av disse rettene ville dere satset på...? :rolleyes: www.gl.no/pdf/Lunsjmeny%20sommer%202010%20juli%20-%20august.pdf
...bedre å væreføre vàr enn å sitte der å klø seg i hue tenkte jeg... ;)
Der venninnene og jeg spiser når vi går ut sammen, står det til og med på menyen at de selvfølgelig er behjelpelige med å tilpasse rettene etter hva kundene vil ha eller ikke!:D
Bare be om mer av ditt eller mindre av datt! Det er da du som betaler lønna dems!:p:D:)
Ingen problem å si at du ikke ønsker krutonger og kun litt dressing feks, du kan og be om ekstra kjøtt eller ost! Det ender somregel med at min mat ser mye bedre ut en det de andre spiser med når vi er ute, så alle sier "neste gang skal jeg og bestille sånn" fnis
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.