Repeter for deg selv hvorfor du holder på med dette... og husk at alle argumenter som kommer av typen " du fortjener en bit" - "hvorfor plage seg selv med dette - ta en sjokolade - du vil føle deg mye bedre!" - er rett og slett hjernen din som prøver å sabotere deg fordi den vil ha SUUUUUUKKKKKER!!!
Vis hjernen din hvem som bestemmer! ;)
Avledningsmanøvre som Gerd foreslår er også bra - gå deg en tur utenfor huset!
Hei,
Pass på å få i deg nok fett…. Når jeg finner meg selv i å stå å glane i den gamle godtehylla i skapet så veit jeg så veit jeg nå at jeg har fått i meg litt for lite fett de siste dagene.
Heihei
Takk for svar.
Ja ok..hva ville du anbefalt meg å spise da..jeg måtte i kjøleskapet å hente meg noen hjemmelagde karbonader nå jeg..
Det dempet suget,men spørs om det var lurt å spise så seint vis eg egentlig kunne unngått det
Lill
Hei,
Heller mat enn noe ”tullemat” i tillegg så skal man spise når man er sulten og når og hvor mange ganger i døgnet det spiller ingen rolle. Heller ei karbonadekake enn noe ”lovlig” godteri… Når jeg tar meg sjøl i å glane i godteskapet lager jeg meg en kopp te med cocosa.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.