< Tilbake til oversikten

Fortsatt i ketose?

Nahemah sa for siden:

Idag har jeg hatt en "pausedag", jeg har spist bittelitt brød, litt pommes frites og mais + et par biter med vanlig vingummi, og jeg testet nå og får fortsatt et svakt utslag på stixen!! Synes bare det er så rart for jeg har sikkert spist 50 karber eller mer idag.
Og det er 3 timer siden jeg har spist så det er riktig utslag på stixen.
Er det virkelig muelig at jeg fortsatt er i ketose altså??:o

Pruttilutt sa for siden:

Hmm, jeg ville ikke antatt noe før dagen derpå utskeielsene. Jeg har inntrykket av at kroppen er i delay i forhold til det vi gjør av aktiviteter og inntak av næring - det er som sagt kun mitt inntrykk.
Test igjen i morgen formiddag - spent på resultatet! håper det er utslag da også ;)

Nahemah sa for siden:

Men det blir vel bare rett utslag på kvelden minst 2 timer etter siste måltid?

Pruttilutt sa for siden:

Har jeg ikke fått med meg i alle fall - har igrunn bare skumest i boka, hvis det var ev. der det stod.

Photobscura sa for siden:

Kroppen har vel ikke rukket å kvitte seg med alle ketonene som rakk å bli produsert før du skeia ut. Det er ikke sånn at de bare forsvinner av seg selv fordi du har en sprekk ;).

Nahemah sa for siden:

Sjekket vekta nå også bare for moro skyld, har egebtlig veiedag på onsdag men jeg har gått ned nesten 1 kg siden igår.:eek::D
Kanskje kroppen min trengte litt karber for å tro at den ikke sulter...Ikke vet jeg men, for de siste ukene har vekta stått ganske stille, eller gikk ned 0,5 hele forrige uke.

Nahemah sa for siden:

Forresten så tenkte jeg å nevne at jeg var ganske forberedt på at jeg skulle bli dårlig på kvelden i går etter maten jeg spiste, men det ble jeg ikke. Ingen hodepine eller magevondt eller noe. Det eneste var et jeg var SKIKKELIG mett i maaaange timer, spiste denne maten kl14-15 på dagen og var ikke sulten resten av dagen.

Nahemah sa for siden:

Hmm, er ikke fysen eller noe idag heller som jeg trodde jeg skulle være hvis jeg skeiet ut litt.:confused:

Beatrixie sa for siden:

Jeg har hatt samme opplevelse som deg, har plutselig gått ned etter kontrollert sprekk på jordbær og bringebær.:)

Pruttilutt sa for siden:

Som kjent så sprakk jeg jo på Baileys og Sambucca på lørdag, dro ned litt for mye i vekt i går pga. dehydrering og i dag gått opp igjen til et normalt og forventet vekttap fra lørdag; så ikke den helt store utskeielsen på meg likevel :o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.