Minusnoenkg sa for siden:
Blir det noe billigere? Mtp frakt/toll osv?
Minusnoenkg sa for siden:
Blir det noe billigere? Mtp frakt/toll osv?
kennygirl sa for siden:
Har lest flere som har bestillt atkins barer på ebay og det blir endel billigere. En må som regel kjøpe store kvanta for at det skal lønne seg. På netrition.com er det ganske rimelig og de har stort utvalg, også endel atkins barer. Der kan en bestille flere forskjellige smaker istedet for å bestille maaange av en smak som man gjør på ebay...
Clockwork sa for siden:
Har bestilt på Ebay ja, 120 stk, gikk helt fint det. Husker ikke navnet på selgeren da. :\
Anna Ananas sa for siden:
Betyr dette at det er ok å spise disse barene? For Ketosinere?
....... ?..........
Hvor ofte spiser dere Atkins barer?
;)
nellie sa for siden:
Det blir MYE billigere om man holder seg under de 200 kronene.
Sweet Pink Kitty sa for siden:
Nå har jeg aldri opplevd å betale for pakker fra Ebay uansett, siden de fleste blir sendt som gaver. Ergo trenger man sjeldent å tenke på toll o.l.
Debz sa for siden:
Har aldri prøvd de Atkins barene (eller noen andre for den saks skyld...;) ) Smaker de godt? Bruker dere de som snacks eller måltid erstatning? Jeg har familie som kommer på besøk neste uke fra USA - tenkt jeg kunne få han og ta noen med hvis de er noe godt...
Karissima sa for siden:
Hvorfor ikke kjøpe en for å smake først? Jeg synes de er god og tåler å ta en av og til men det er mange som blir dårlig i magen av dem.
Sweet Pink Kitty sa for siden:
Jeg synes noen er gode, andre ikke. Jeg bruker noen som måltidserstatter, andre som godteri. Kommer litt an på egentlig.
Debz sa for siden:
Takk, det var det jeg lurte på :)
Skal kjøpe en for å prøve (god idé ;))
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.