Tenkte jeg skulle "presentere" meg her inne, for i dag starter jeg også på Ketolysekuren! :)
Jeg er 30 år, fikk mitt 2 barn for 5 mnd siden, og har slitt med overvekt hele livet omtrent. Begge mine svangerskap resulterte i 30+ kilo, og nå når jeg har rundet det magiske 30-tallet, er vekten verre å få av enn noen gang tidligere. Jeg har prøvd ALT av dietter og såkalte mirakelkurer, men altså ikke Ketolyse. Kanskje dette blir mitt lille "mirakel"...? :D
Driver å vurderer om jeg skulle kjøpe denne startpakken på ketolyse.no...? Eller er det faktisk ikke nødvendig??? :rolleyes: Erfaringer??? ;)
Alle tips og råd mottas med stooooooor takk da jeg er uerfaren og "jomfru" på området :D:D:D
Tusen takk :) Da tror jeg jeg skal satse på den pakken... Kjekt med de sticks'a da, så man kan ha full kontroll! :D Det liker vi... ;)
Men... En annen ting... Dette med ÅNDEN! Er det tilfelle at man får skikkelig dårlig ånde når man er i ketolyse...? Og i så fall hva av tyggis/drops er det greit å tygge når man følger denne kuren...? :rolleyes:
Noen får helt pyton ånde og smak i munnen!:eek::eek::eek: Ikke noen vits i å juge om det, nei!
Men det rammer ikke alle og gir seg som regel etter noen uker!
Du kan spise store IFA i pose, kjøpe Fribol- drops på apoteket eller bruke SB12- produkter om det blir for ille! Noen tygger persille, naturens dårlig- ånde-killer!:D
Vet ikke om noen "godkjent" tyggis.
Oki. Tusen takk for svar KITT! :D Dette blir spennende!!! Mine svigerforeldre går begge på "egenkomponert" lavkarbodiett og har mistet så sykt mange kilo... Håper jeg får samme effekt! Lov å håååååååpe hvertfall! :D
Velkommen!
Når det gjelder ånden: SB12 funker helt ypperlig. Jeg bruker det morgen og kveld, og det holdt ketoseånden unna for det aller meste. Om en dag skulle være ekstra ille og jeg merket at noe kom snikende, så tok jeg en ekstra dose midt på dagen, og problemet var vekk :)
Wow, 5 cm på 2 uker?? :D Grattis! :D
...kanskje jeg skulle funnet frem målebåndet jeg også... Fort gjort å bli litt FOR opphengt i vekta, det vet jeg fra tidligere dietter... :/
Takk for svar alle sammen :) Da skal jeg få kjøpt meg sb12 i morgen ;) Forresten... Er det noen som vet kh innhold i grillede kyllinglår...? Sånne fra varmdisken...
Oki, takk for svar :D Da blir dèt middagen i dag, sammen med "fake" ris, salat og en eller annen impro-saus :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.