boca sa for siden:
Har laget oreokake (lavkarbo) i dag, og gleder meg som en liten unge, hehe :D
Hva er lørdagskosen din i kveld?:)
boca sa for siden:
Har laget oreokake (lavkarbo) i dag, og gleder meg som en liten unge, hehe :D
Hva er lørdagskosen din i kveld?:)
Kitt sa for siden:
Jeg har pillet en masse reker og gleder meg til reker og salat og chillimajones om en liten stund!:sikle:
Snopsnoken sa for siden:
Og jeg har kost meg med masse serranoskinke. Nam!
lommerusk sa for siden:
Har spist hjemmelaget lavkarbo-is. :D Har prøvd 3 forskjellige smaker hittil: bringebær, kaffe og sitron. Nam!
boca sa for siden:
Oreokaka var ihvertfall kjempegod :) Tar litt tid å lage, men er verdt det!
caroline89.blogg.no/1281819268_lrdagskos_.html#comment
Tror jeg fikk det til nå (fikk ikke til å legge inn bildet her, hvorfor skal det være så vanskelig?)
Namba sa for siden:
Jeg har faktisk koset meg med hjemmelaget pizza (med bunn av mel), potetgull og sjokolade i kveld. Jeg har akkurat nådd målet mitt, så fra nå av unner jeg meg lørdagskosen med god samvittighet.:)
Iset sa for siden:
Boca: ser ikke noe bilde nei, håper du får det frem for den har jeg lyst å se. :D
Ferskenbeinet sa for siden:
jeg kommer akkurat fra ferie i Nordnorge, i bagasjen var da noen kg multer så idag har jeg hatt multeis! MMM
Benedictee sa for siden:
Løvstek, rosenkål, sjampingjong og blomkål..etterfulgt av LYS cavalier sjokolade og 4 sukkerfrie päroncider.
Cherry sa for siden:
Ble indrefilet i dag gitt.
Bayone sa for siden:
Ett stykke Gerds ostekake ble lørdagskosen i dag gitt. Kjempegod kake selv om den ikke ble helt stiv denne gangen. Hadde glemt at det skulle halv mengde vann i geleen :flau:
Veggpryd sa for siden:
I kveld ble det Kirsebærost og Valnøtter. Yummi :lol:
Photobscura sa for siden:
Røøøøøødviiiiiiiiiiiin!
Biggie Small sa for siden:
Nannahs Muffin oppskrift med noen smuler smeltet hvit sjokolade i og rørte bringebær! :D
Kokosmel (kjøpt på sunkost) er bare da bomb!
Hei! Hvor ble det av 6 av muffinsene?? :p
BiggieS
Cherry sa for siden:
kirsebær...ost??
Kitt sa for siden:
lifejack sa for siden:
Igår ble det rødvin, og idag blir det hjemmelaget krokanis :spisesnak:
Debz sa for siden:
woohoo! Visst ikke den ikke hadde karbs!! uff kunne ønske meny var åpent nå...sukk ;)
Pruttilutt sa for siden:
Oppskrift på Sitronis? :D
lommerusk sa for siden:
Brukte en oppskrift jeg fant her inne et sted.. Var i alle fall like mange eggeplommer som antall dl kremfløte (som piskes til krem). Også la jeg til presset sitron og litt stevia. Enkelt og godt :)
boca sa for siden:
I dag blir det "bare" god mat her :) Er aleine så gidder ikke styre så mye. Hva skal dere ha da?
Ignite sa for siden:
Andebryst med kantareller og hvitvinsaus. :)
kineserbolle sa for siden:
Skogsbær Cider :)
TrillTrall sa for siden:
Vi har jobbet steinhardt på hytta i hele dag (men nå har både hytte og anneks torv på taket!!!! :heia: ) og tok noe lettvint til kvelds. Ungene og Lille Gubben ville ha kjøpepizza så de fikk sine favoritter. Selv tinet jeg en kyllingfilet i microen og hev den i stekepanna. Hadde så i rømme og en neve røde linser (ferdig kokte) etter at fileten var plassert på fatet. Sammen med en stor salat (paprika, agurk, lollosalat og fetaost) ble det knallgodt og myyyye sunnere enn den pizzaen de andre spiste! :D
Yonah sa for siden:
Baconchips og rømmedressing, ble faktisk litt lørsdagsgodt i dag...
Nupsida sa for siden:
jeg koste meg med taco, og en sukkerfritt mørk sjokolade : D
Gerd sa for siden:
Stangselleri og norzoladip :sikle:
Og tre biter freia 70% sjokolade
Debz sa for siden:
Når mann sier baconchips, er det bacon svor dere mener??
Kitt sa for siden:
Kjært barn har mange navn, ja!:D
Kommer litt an på merket hva man kaller det. Spiller ingen rolle bare man sjekker at man virkelig har fått ekte vare og ikke noe rare greier laget av mais feks!:eek::eek::eek:
Debz sa for siden:
Ja, det var det jeg mente, jeg har sett noen som heter baconchips men de er soyaprotein og massssse karbs. Jeg kjøper de danske flæskesvor, jeg syns de er best, vel bedre enn de norske i hvert fall :)
Yonah sa for siden:
Såklart av ekte svor ja, det andre er mais/mel chips med baconsmak det...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.