Splitterpine sa for siden:
Jeg har lyst på en matboks med mange rom til lunchen min, nå når jeg skal begynne å jobbe. Noen som har det som kan si hva som er best? Og hvor man får kjøpt det?
Jeg har lyst på en matboks med mange rom til lunchen min, nå når jeg skal begynne å jobbe. Noen som har det som kan si hva som er best? Og hvor man får kjøpt det?
arnakristin sa for siden:
Hei,
Helt nederst på denne siden finner du tråder med tilsvarende sider som overskriften i din tråd…
nellie sa for siden:
Jeg har matboks med kjøleelement. Funker som en drøm!
Søk på Fit and fresh på ebay, så kommer de opp. Tror jeg betalte rett under 200 kroner for to med frakt.
Ok, takk skal du ha. Brukte en del tid i går på de linkene som ligger i de trådene under, men det viste seg at mange av de var for gamle. Skulle gjerne hatt en sånn laptop matboks, men det ser ikke ut som det går an å få kjøpt dem hverken i norge eller sverige.
Kolve sa for siden:
Gjør er søk i forumet, så kommer det opp linker til hvor du kan få kjøpt dem på nett
Licota sa for siden:
Her får du kjøpt laptop lunch boxes i Norge
Kira71 sa for siden:
Tupperware har en som er perfekt, et stort rom, ett middels og to små. Det er tett mellom rommene. Den er egentlig gått ut, men den kan skaffes som reservedel. Den koster 169 som reservedel. Helt supre til barn også. :) Du finner sikkert en lokal konsulent der du bor som kan hjelpe deg. Den het "stor sandwichboks", nr 1666.Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.