Nå har jeg holdt på i 6 uker. Og har ikke gått ned i vekt. :confused: Jeg har nettopp kjøpt sticks. Trodde jeg skulle klare meg uten, men nå har jeg kjøpt. Problemet er at jeg har kraftig mens akkurat nå, og da ble d vanskelig å se fargen på sticksen. Jeg skjønner ikke helt hva jeg skal endre på.
Frokost: et par biter av knekkebrød som jeg har funnet oppskrift på her inne. Egg og bacon eller egg og rekesalat.
Lunch. Middagsrest eller l.
Middag. Det samme som resten av familien men ikke ris, potet, spaghetti ol.
Kvelds. En liten rest av et eller annet.
Det er sommer så det kan bli et par glass rødvin eller en boks lite øl i løpet av kvelden. Trenger jeg snacks blir det litt spekemat eller ost. Ser dette ille ut? Har ingen sug etter søtsaker og synes dette går lekende lett:rolleyes: Med unntak av vekta da, og det var jo derfor jeg begynte. Håper noen kan gi meg gode tips. For jeg vil også rase ned i vekt som jeg leser at andre gjør.
Teller du karbohydrater? Kcalorier? Jeg gikk ikke ned et gram før jeg begynte å telle spesielt kcal. Ligger på rundt 20 gram karbo og rundt 15-1600 kcal pr dag og da fungerer dette fint for meg ihvertfall :)
Viss det er ketose-diett du skal ha, bør du kutte ut/ned på vin og øl. Bare nyte en sjelden gang.
Pass på at du får i deg nok fett, vann og varierte grønnsaker.
Personlig kan ikke jeg spise noen form for brød/knekkebrøderstatninger, da gå ikke min vekt ned.
Lager du all maten selv? Eller bruker du halvfabrikat? (sauser, supper, spedde matvarer?)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.