< Tilbake til oversikten

Åpne dagbøker

HP sa for siden:

Etter forespørsel fra 4everliving har jeg opprettet et forum som heter "åpne dagbøker".

Dette er et forum for de av dere som ønsker å lenke til dagboken fra deres egen hjemmeside. Forumet er ikke direkte synlig fra forumlisten, det ligger som et underforum til "min journal" - og trafikken til disse dagbøkene vil derfor være noe begrenset. :)

OBS, dagbøkene i dette forumet blir registrert i google, og de vil vises når uregistrerte brukere søker i forumet. Dagbøkene vil også vises i siste 10 og siste 100 tråder ;)

Håper dette blir nyttig for noen! :ja:

Summer sa for siden:

Høres lurt ut! :)

Anne sa for siden:

Ja, da er det jo frivillig om en vil ha link til egen hjemmeside, men kan man komme inn i andre journaler via den journalen? Det er jo mange som skriver i en journal.... Bare lurer jeg...:o Klarer ikke å se det helt for meg...:cool:

HP sa for siden:

De som legger journalen sin i "åpen dagbok" vil ha en åpen dagbok ;)

Min journal forblir lukket :)

Anne sa for siden:

Ja skjønner det, men kan gjester på en hjemmeside linke seg via den åpne dagboken og dermed få tilgang til lukkede dagbøker via et innlegg?

HP sa for siden:

Du kan jo prøve å kopiere adressen til dagboken din, så logge deg ut og så besøke den og se hva som skjer :cool:

(svaret er nei, lukket forum er lukket forum, ekke mulig å lese uten registrering ;) )

Anne sa for siden:

Thank you.....:D

HP sa for siden:

Poenget med det nye er at det er åpent hvis du linker til det ;) Men ikke åpent - synlig - på forumlisten :) Det gamle er som før ;)

Summer sa for siden:

Hæ??:confused:

HP sa for siden:

Hvis du er uregistrert så finner du ikke forumet "åpne dagbøker" på forum listen ;) Du må ha en link :p

Summer sa for siden:

åja, sånn ja:) det var virkelig lurt! :ja:

4everliving sa for siden:

Takk skal du ha HP. Dette blir bra. Skal flytte min nystartede dagbok i løpet av dagen tenker jeg.

Undergruppe som blir mindre synlig sier du.....:confused:
Ble litt skeptisk til det med det samme, for det er jo hyggelig med besøk fra de andre på forumet også. :)
Men man kan jo ikke få i både pose og sekk, så jeg får heller prøve å gjøre meg bemerket nok i de andres journaler, slik at noen synes det er bryet verdt å finne meg. Tross alt er jo det viktigste for meg å kunne linke og sende gjester til dagboken min uten at de må registrere seg.
[font=Verdana][/font]
Så tusen takk skal du ha:D
[font=Verdana][/font]

4everliving sa for siden:

Det hadde visst noen allerede gjort. Det er jo bra, for da er det blitt gjort ordentlig, uten synlig klipp og lim;)

Takk igjen:)

HP sa for siden:

mindre synlig for uregistrerte brukere (uten direkte link), for de som er registrert blir den lett å finne ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.