chikelu420 sa for siden:
Dette er altså det store spm mitt da jeg tenkte å bake brød i kveld (brødet til naboen til torkel, tror jeg det het) :)
chikelu420 sa for siden:
Dette er altså det store spm mitt da jeg tenkte å bake brød i kveld (brødet til naboen til torkel, tror jeg det het) :)
Kitt sa for siden:
Bør gå helt fint!:)
chikelu420 sa for siden:
Så bra! Tusen takk for raskt svar :)
SiljeG sa for siden:
hvor får man tak i soya protein?
Kitt sa for siden:
Det kan du kjøpe på helsekosten. Jeg bruker denne:
chikelu420 sa for siden:
Jeg har en boks med soya-protein, men den smaker så salt og ekkelt. Kan man evt ta litt soyaprotein og litt bakemix?
Kitt sa for siden:
I mange oppskrifter er det litt av hvert, så det kan du helt sikkert!:)
SiljeG sa for siden:
da har jeg kjøpt soya protein. men det står muscle recover på den, har jeg kjøpt feil? hvis jeg ska bruke den til " baking "?
Kitt sa for siden:
Har null peil på soya protein annet enn den jeg selv bruker. Så har du ikke kjøpt den samme, vet jeg ikke.
Men det er jo vanligvis til muskelbygging i forbinelse med trening man bruker sånt.
Er det soya proteiner med lite karber( mindre enn 2g) så kan den helt sikkert brukes!:)
SiljeG sa for siden:
Oki... da er den nok riktig.. ble no pannekaker ut av det.. per 30 gram er det 0.1 karb..:)
SiljeG sa for siden:
og den er helt lik på den på bildet ditt, bare litt nyere utgave:)
Photobscura sa for siden:
Du klarer deg helt fint uten soyaprotein til brødbaking. Søk på f.eks Nannahs brødoppskrifter, eller Lollypops sitt perfekte ketolysebrød. Særs lite spesialingredienser.
Jeg er ikke fan av soya :cool:.
SiljeG sa for siden:
OKi..:) Tusen takk.. får prøve meg litt fram..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.