< Tilbake til oversikten

Tips ønskes

Ninaveronica sa for siden:

ønsker veldig gjerne få noen tips som faktisk fungerer for å gå ned i vekt..
dette er noe jeg har prøvd lenge, men som ikke ser ut til og virke. noen som har en måte de er fornøyd med?

Pearl sa for siden:

Du bør kanskje lese deg opp på de forskjellige lavkarbofilosofiene for å finne en metode som passer for deg. Det er litt avhengig av hvor mye du skal ned. Hvis du skal ned mange kilo, er gjerne ketolyse et godt valg. Skal du ned noen få kilo er gjerne Lindberg et bedre valg fordi den ikke setter så sterke begrensninger i kosten. På meg hadde ikke ketolyse så god effekt, men eurodiett har hatt en fantastisk virkning. Men den er en litt dyr diett og så må du ha legeattest for å få bruke den. Spis deg slank er en liknende diett. Både den og eurodiett er både lavkarbo og lavkalori. Jeg vil anbefale deg å velge en diett og så følge den. For å få effekt av en egnekomponert diett, så skal man ha MYE kunnskap. Uansett hva du velger så får du ha lykke til.

Nerthus sa for siden:

Les deg opp på de forskjellige retningene og se om du finner en som passer best for deg i forhold til mat og mengde - prøv så ut!

Flere av oss har prøvd flere lavkarbo-retninger før de fant en måte som fungerte for dem... (tidligere GR, pulverkur, Fedon, generell lavkarbo - nå spis-deg-slank retningen med ca 20g karbo pr dag og rundt 15-1600 kcalorier).

:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.