Istemmes!
Ja, ost også forsåvidt. Det er veldig unntaksvis for meg, da jeg ikke tåler det så godt, men mmmmm, osssstttttt! Brie! Camembert! Chevre! Lagret Jarlsberg!
Og så er jeg litt ekstra hekta på vintagekjoler om dagen, selv om dette har vært en "fetish" for meg i godt og vel ti år! Etter nedgangen det siste halvåret, så passer jo liksom alt! Åh, lite jeg skulle hatt bøttevis med penger og bare fyllt opp hele kåken med lekre femti/seksti/søttitallskjoler!
Oida! Skal vi se... Kokosmellapper med smør, sukrin og kanel, dobbel espresso med fløte i, nettshopping av helsekostprodukter... Myke cookies laget av banan, avocado og kokos...
Den heter vel bare "Bearnaisesås". Delikatessfabriken sin.
Chilicurry'en er også veldig god, og tzatzikien går også an. Aiolien mener jeg å huske var litt "fattig" på smak.
Ost, helst smeltet i alle varianter; ostesuffle, ostefondue, bare smeltet ost, ostechips, ost på tomater med olivenolje, krepsehaler og hvitløk, +++ :sikle:
SKO!!! Jeg har funnet noen modeller på nett som jeg bare MÅ HA - men de finnes ikke i butikker her hos meg, og på nett vil ikke butikkene sende til Norge. Så jeg tenker på disse skoene 24/7 og får fader meg ikke fred!!!
Elsker sko!
Jeg hadde mest lyst til å si - ikke en dritt. Er matlei, skolelei og tvlei så det holder. Meeen så kom jeg på at jeg har spist ganske så mye blomkålsuppe i det siste. Og kokt maaasse blomkål i grønnsaksbuljong - mmm.. Også er jeg visst ganske glad i Castle :) Og faktisk i styrketrening også - hvem skulle trodd det!!??
Te! Drikker sikkert rundt halvannen liter hver dag, minst... Tidligere pleide en storkopp (4,5 dl) å holde frem til lunsj, i dag var den tom før åpningstid kl. 10... :o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.