< Tilbake til oversikten

Hva er du hekta på om dagen?

Tomsverden sa for siden:

Tittelen sier seg selv. Men hva er du hekta på om dagen? Det være seg musikk eller tv, men helst mat og drikke :p

Selv er jeg hekta på ost!! Ost på omelett! Gratinerer nestens alt i ovnen med ost! Hihi
Ellers er det true blood det går i.

Jorkla sa for siden:

Rødvin!!! hikk

Rin sa for siden:

Te! Karamell-rooibos med en dæsj fløte, mm. Og ser gjennom den nye serien the Gates.

kamp sa for siden:

Ertepure med ekte kjøttbuljong!

Photobscura sa for siden:

Istemmes!
Ja, ost også forsåvidt. Det er veldig unntaksvis for meg, da jeg ikke tåler det så godt, men mmmmm, osssstttttt! Brie! Camembert! Chevre! Lagret Jarlsberg!
Og så er jeg litt ekstra hekta på vintagekjoler om dagen, selv om dette har vært en "fetish" for meg i godt og vel ti år! Etter nedgangen det siste halvåret, så passer jo liksom alt! Åh, lite jeg skulle hatt bøttevis med penger og bare fyllt opp hele kåken med lekre femti/seksti/søttitallskjoler!

raindew sa for siden:

nettshopping og cocosa ;) sikler på alt det fine som jeg har lyst på når jeg "får" ny kropp

Borghild sa for siden:

Smelta jarlsbergost med pizzasaus og peperonipølse. Yum.:p

StegforSteg sa for siden:

Søvn.... jeg får alt for lite for tiden :ja:

Victory sa for siden:

Scampi!! :D Chili og hvitløksmarinert..
Og champis.. ;)

fiffi sa for siden:

Frappè, gresk iskaffe med masse deilig, kremet skum. Den metter godt også. Har i litt sukrin og kanel... mmmmmmmmm :sikle:

blåbær sa for siden:

Te, i alle varianter :) Og avocado. Nam.

mamma87 sa for siden:

avokado <3 og rekesalat, kyllingvinger,fløte og bær

loone sa for siden:

Nettshopping, avokado og taco med first price saus:D

Kanutten sa for siden:

Å trimme!!! :eek: Sykler på ergometersykkel i allefall 45 min hver dag..:p

Borghild sa for siden:

Å Kanutten det vil jeg ha lyst til også. :p

tina therese sa for siden:

bringebær is...jordbær med fløte....grilla nakkekoteletter...
også har jeg fullstendig dilla på de søte små valpene mine
som er 7,5 uker:D

cillesnuppa sa for siden:

Oida! Skal vi se... Kokosmellapper med smør, sukrin og kanel, dobbel espresso med fløte i, nettshopping av helsekostprodukter... Myke cookies laget av banan, avocado og kokos...

Kanutten sa for siden:

Det gjør faktisk utrolig godt! Jeg blir såååå stolt hver gang jeg klarer fullføre og føler meg mye bedre etterpå; både fysisk og psykisk!

mallilen sa for siden:

Svensk bearnaisesaus på flaske. GUD, så godt. Og så passer den til "alt" :D

Karbo er mindre enn 0,5g/100, så jeg kunne nesten ha levd på bare denne sausen! nammenammenam

Nynne sa for siden:

Panna Cotta!!! NAM! Med rørte bringebær på.

stønn

christine76 sa for siden:

Jalapeno oskekjeks med avocado på. Nam!

Nerthus sa for siden:

det skulle jeg visst da jeg var i sverige... fant posebearnaise med mye mer karbo enn jeg finner her hjemme... hva heter den? :)

jeg er forresten hekta på jordbær med fløte.. herlighet kan ha i meg en hel boks sammen med jordbæra...

mallilen sa for siden:

Den heter vel bare "Bearnaisesås". Delikatessfabriken sin.
Chilicurry'en er også veldig god, og tzatzikien går også an. Aiolien mener jeg å huske var litt "fattig" på smak.

siljesfremgang sa for siden:

Hjemmelaget lavkarb karamell...:D Ellers generelt å prøve nye oppskrifter er jeg skikkelig avhengig av..:D

Dietta sa for siden:

Hjemmelaget suppe i alle mulige varianter :sikle:

TigerTove sa for siden:

Lakrisrot-te og vanilje-stevia :)

Photobscura sa for siden:

Kaffe! Har alltid drukket mye kaffe, men i den siste tiden har det nesten vært latterlig ... :cool:

Kanutten sa for siden:

Ost, helst smeltet i alle varianter; ostesuffle, ostefondue, bare smeltet ost, ostechips, ost på tomater med olivenolje, krepsehaler og hvitløk, +++ :sikle:

Jabba sa for siden:

SKO!!! Jeg har funnet noen modeller på nett som jeg bare MÅ HA - men de finnes ikke i butikker her hos meg, og på nett vil ikke butikkene sende til Norge. Så jeg tenker på disse skoene 24/7 og får fader meg ikke fred!!!
Elsker sko!

LibraGirl sa for siden:

Yogi te i alle varianter med fløte:D

mayeliz sa for siden:

QXL, sodastream-vann med en sprut stevia med forskjellig smak, smeltet lettost som knekkebrød med rekesalat på :D

KarMa40 sa for siden:

Farris, Farris, Farris og Farris.

Bønna200 sa for siden:

Indisk mat! :hearts: Og fetaost. Også ser jeg episode på episode med American Dad.

Glorfinia sa for siden:

Yoghurt med nøtter, kakaonibs og bær. Får ikke nok! :ku:

Egwene sa for siden:

Hjemmelagd musliblanding !
Kan spise det til frokost, dessert og snacks for å jage bort sjokosuget.
nam!!

nellie sa for siden:

Endorfiner:D

Bønna200 sa for siden:

Jaa!! Hvorfor ta dop hvis du kan ta en treningsrunde, liksom?

nellie sa for siden:

Slår sammen de to! Ruser meg på koffein og jackd3d før trening.:p

langaard sa for siden:

Isvann med sitron:)

Bønna200 sa for siden:

Woi! :D

timich sa for siden:

Styrketrening! Har virkelig skjønt at det er gøy-og at det gir resultater:D

vannhull sa for siden:

Jeg hadde mest lyst til å si - ikke en dritt. Er matlei, skolelei og tvlei så det holder. Meeen så kom jeg på at jeg har spist ganske så mye blomkålsuppe i det siste. Og kokt maaasse blomkål i grønnsaksbuljong - mmm.. Også er jeg visst ganske glad i Castle :) Og faktisk i styrketrening også - hvem skulle trodd det!!??

TrillTrall sa for siden:

Te! Drikker sikkert rundt halvannen liter hver dag, minst... Tidligere pleide en storkopp (4,5 dl) å holde frem til lunsj, i dag var den tom før åpningstid kl. 10... :o

dumidalia sa for siden:

Jeg er hekta på soltørka tomat og fetaost krakket sammen, det er så godt og jeg bruker det til alt!

Marella77 sa for siden:

Jeg er hekta på å veie meg!!!!!!! :D :D :D

Dietta sa for siden:

:lol:

Qlio sa for siden:

Bringebær. Blåbær. Jordbær. Nøtter. Ikke så aller verst, da?

langaard sa for siden:

Gubben min:love:

Qlio sa for siden:

Inntil i dag kunne du fått min også, men han fikk tre stjerner for å ha tappet oppi badet så jeg beholder han en uke til. :D

langaard sa for siden:

Bare min gubbe som duger!! (for meg:))

Marella77 sa for siden:

Så koselig :)

:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.