Nå er jeg syk for første gang siden jeg startet lavkarbo diett. Er det vanlig at det er annerledes enn å være syk på høykarbo?
Dette er noe halsvondt med klikking i ørene og litt snørr, litt feber, vondt i nakken. Ikke dramatisk altså, jeg drikker varmt vann med sitron, og sover litt innimellom. ingen piller, bare ullteppe og venting.:rolleyes:
Men jeg har en sånn hyper følelse som kommer i bølger. Kom nesten til jobben før jeg skjønte jeg måtte snu, gikk hjem i stedet, sov halvannen time, våknet, og så løste jeg den vanskeligste sudokuen i dn på to minutter.
:confused:Superfokus mens jeg vanligvis vanligvis tørker sikkel og prøver å huske hvor jeg er:confused:.
Nå kjenner jeg at jeg må tvinge meg selv til å ligge stille i stedet for å støvsuge og rydde i bokhylla
Det kjentes ut som en forklølelse av noe slag, men når den slo ut så er den ikke helt som det pleier. Jeg har pleid å få hodefeber, men nå har jeg liksom feber i kroppen istedet. Maker dette noe sense?
Stakkars, det er kjipt å være syk, men er litt misunnelse av din "lysten" å gjøre noe. Jeg er ikke akkurat syk men har vært slapp og giddeløs siden etter den første uken. :( Håper jeg snart får litt krefter igjen..:eek:
Har du mye svingninger i humøret ditt i det daglige?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.