< Tilbake til oversikten

Erfaringer med Dr Grays Tarmrensingsprogram?

Victory sa for siden:

Hei!

Er det noen som har prøvd denne og kan dele erfaringer? Jeg har søkt mye her inne og funnet endel tråder, men det er kun fra folk som har hørt om den. Jeg kjøpte nemlig både tabletter og pulver i dag, men så har de solgt meg de uten bruksanvisning. Står ikke mye på boksen, annet enn at man skal lese bruksanvisningen....takk for det! :confused:

Har funnet endel på nettet da, men hva jeg i hovedsak lurer på er hva man kan blande pulveret med. Det står på boksen at man skal bruke en eller annen grønnsaks juice, enten tomat, gulrot eller lignende. Dette frister meg lite så jeg håper man kan bare blande det i vann. Noen som vet? Rart om man ikke kan tenker jeg, men det er jo ikke umulig, ønsker meg gjerne en forklaring på hvorfor man evt ikke kan også.

Håper noen kan hjelpe..
:)

Huldr sa for siden:

Hvordan går det? :dulte:

Victory sa for siden:

Ja hvordan gikk dette..... dette er noe tøys og tull og fanteri tror jeg! Har ikke merka noe somhelst jeg, annet enn at det meste har stoppa opp! Vekt og det hele...men det har vel sin naturlige årsak da tenker jeg.. ;) Mulig jeg gjør det feil, men skal det være så tungvint får det bare være, nå hivde jeg resten rett og slett.
Men om noen har andre erfaringer så gjerne del! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.