< Tilbake til oversikten

Tyggis, pastiller, munnskyllevann, hva er lov mot ånden?

cartman- sa for siden:

Hei!

...og den er tilbake - den dårlige ånden.

Hva var egentlig lov igjen?

Vanlig tyggis?
Store IFA (i pose)?

Finnes det munnskyllevann/lovlige pastiller eller andre ting som kanhjelpe? :)

jeg møter mye mennesker i jobben, og vil helst ha en normal og ikke sjenerende ånde...

-marie- sa for siden:

slenger meg på denne siden jeg nesten er avhengig av halspastiller i perioder, blir så tørr i halsen at jeg ikke får sove og bare hoster... :(

Cherry sa for siden:

Fribol, store ifa i pose.

-marie- sa for siden:

den selges på apoteket? helsekost? synes jeg har sett/hørt om den før skjønner du... :)

Gerd sa for siden:

Apotek :)

Stor&amp;liten sa for siden:

Kan vi spise denne Ifa'en med jordbær/lakris? Eller bare den andre? Bilde her!

Dette er Fribol, for de som lurte på det :)

cartman- sa for siden:

Er altså vanlige extra strengt tatt ikke lov? Synes å huske jeg brukte en del av dem på sist ketose-kur, og kan ikke huske at det egentlig var noe problem. hva er det i extra-en som gjør den utyggelig for oss?

cartman- sa for siden:

forresten - takk for gode svar! skal prøve den der fribol-en.

IFA har jo flere spesielle sideeffekter i store doser...

men jeg mener at det er flere som er skeptiske til IFA også. stemmer ikke det, elelr er sukkeralkoholene/søtningsstoffet i den helt greit?

loone sa for siden:

Jeg bruker ice-drops, kjempeflott når man skal i møter, da er det ikke alltid like gøy med tyggis eller drops i munnen!
Har kun funnet de på Vita, til 10 kr, så pleier å hamstre med jevne mellomrom:p

cartman- sa for siden:

hva med SB-12, er det ok? jeg ser at det har sorbitol i seg, men en skyller jo bare munnen med det...?

oppdaget i dag at selv tannkremen min har sorbitol (??).

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.