:hjelp:Ja,her er jeg..helt fersk:)har holdt på i nesten 2dager,og var i ketose igår kveld(ifølge stixene).Etter uttallige slankekurer,sulting og nutrilett kurer har jeg gitt opp.Det er dette eller ende opp som en av de amerikanerne som må skjæres ut av huset:(Jeg må gjøre noe drastisk nå,og jeg må ærlig innrømme etter å ha blitt lært at fett er fyfy,at dette er litt skummelt...Jeg skal ned i hvertfall 30kg,og legger livet mitt i hendene til ketolyseboka.
Over til "problemet" mitt..
Jeg skal til Paris snart,og jeg er så redd for å falle av:nedfor:siden jeg er så fersk på dette her,og ikke heller kan ett ord fransk.Så hva gjør jeg?Stapper kofferten full av ost og kjøttpålegg???Vi skal være der i 3dager(disneyparken)..
Ost heter ihvertfall fromage :) Jeg spiser ofte salater når jeg spiser ute. Eller kjøtt og så lar jeg ris og poteter ligge. Er jo bare tre dager da, så om det blir litt mer karbohydrater enn vanlig er det vel ikke kriiise?
Ja,jeg må jo bare gjøre det beste ut av ting:)
Jeg er bare så redd for å falle ut av ting..Vet du forresten hvor mange karbs som er i mørpølse?Sånn tørka mør?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.