< Tilbake til oversikten

Dette er helt vilt! Noen som har opplevd det samme?

paprika sa for siden:

Siden jeg har eksamen om litt over ei uke, tenkte jeg at jeg skulle legge lavkarbokostholdet litt å is frem til overstått eksamen. Litt for å unne meg noe godt i disse lesetider, litt for å ikke bruke mye tid på matlaging (som jeg ellers kan bruke på lesing). Tydeligvis ingen god idé. Det er som om jeg har fått kastet på meg den verste ulvehungeren! Jeg kan spise hva som helst, jeg bare inhalerer fødemidler. Sjokolade, pizza, potetgull, brødskiver, kake osv. osv. Det er som om det ikke er bunn i meg! Før jeg tok denne pausen var jeg veldig flink. Spiste ca to ganger om dagen, og var god og mett. Jeg skjønner jo selv at dette ikke kan fortsette, så fra i morgen av er jeg tilbake på Keto. Lurer bare på om noen har opplevd det samme?

Rin sa for siden:

Jepp, jeg hadde det sånn sist jeg tok det som skulle være en planlagt utskeielse. Ble et par dagers rent etegilde. I tillegg var jeg bare døsig og trøtt og "dottete" i hodet - og gretten! - ikke noe som frister til gjentagelse...

manne sa for siden:

Jupp. Første uken i sommerferien på hytte i Sverige.... og vi hadde lyst på ALT... hele tiden. Ikke ble vi mette heller... Vi var raske tilbake på lavkarbo, ja... :rolleyes:

Krøllerellerei sa for siden:

Jeg blir og et karbo-stappe-i-hodet-med-begge-hendene monster.

Konkelimonke sa for siden:

AKKURAT som å lesa om meg sjølv når eg slækkar åff for å sei det slik...
Eg et ALT eg kan komma over! Seinast i helga hadde eg ein delvis planlagd sprekk... det gjekk i kinamat, nesten 200g sjokolade :eek: snop, baguette med pålegg, biola og gryn... ja, det som stod framme eller var gøymd i skap - det trykte eg i meg... offameg... sjølv om eg var delvis mett og var kvalm og gretten, så åt eg....

Nei, takka seg til lavkarbo og ikkje vera botnalaus! Hehe!

Yatta! sa for siden:

Mee too! Var i bryllup i helga og tok en planlagt utskeielse. Var konstant sulten søndag, mandag og i dag, selv om jeg spiste lavkarbo alle de dagene. I dag var jeg på helsekosten og kjøpte meg lavkarbo sjokolade hehehe Uff, regner med at det går over sånn rundt nå ? :cool:

StegforSteg sa for siden:

Me too :(

Men det beviser bare at dette er en livsstilsforandring for meg, ingen diett.

Veggpryd sa for siden:

Samma her! :lol:
Blir som å gi ett glass vin til en alkoholiker. Vet aldri hvor lenge man er "på kjøret" etterpå..:o

Har lært nå (tror jeg), og klarer å hente meg inn ganske raskt etter å ha "ramlet utpå".

Sanney sa for siden:

Er så glad mine delvis planlagte utskeielser aldri ble så ville!
flyplassene i england selger ikke pølser engang, det eneste jeg fant som jeg likte var sandwicher med kylling og bacon... av de 3 jeg kjøpte, spiste jeg bare en, og det holdt til jeg landa på gardemoen :p
men tror jeg skal tenke meg godt om før jeg prøver en total utskeielse etter å ha lest dette... det har jeg ikke turt ennå, har spist godteri og is nå og da i ferien, men hovedmåltidene har vært lavkarbo..

paprika sa for siden:

Synes også jeg har fått et veldig tydelig bevis!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.