johnmarco sa for siden:
Beachbody i USA har kommet med et produkt som heter Shakeology som visstnok skal være det beste der ute som måltidserstatter. Det inneholder mye protein, vitaminer, mineraler og mye annet som typiske måltidserstattere ikke inneholder. Mange leger i USA snakker veldig godt om dette produktet og jeg har troen på det Beachbody driver med og de har laget mange gode treningsprogram jeg har fulgt.
Problemet mitt er at det ikke er lov å importere kosttilskudd til Norge. Det er ikke en gang lov å ta med seg dette på flyet hjem fra USA.
Spørsmålet mitt er om noen vet om en bra måltidserstatter her i Norge. Jeg skal egentlig ikke bruke det som en måltids-ERSTATTER, men et tillegg for å sørge for at jeg får alt jeg trenger av næringsstoffer slik at kroppen min presterer optimalt.
Jeg tar allerede vitamin, mineral og omega3 tilskudd, men jeg leter etter det optimale tilskuddet som har det lille ekstra, slik som Shakeology.
Dere kan jo lese litt om Shakeology dersom det er av interesse. Sjekk spesielt ut doctors-søylen helt til høyre og hør hva 35 leger har å si om produktet.
Takker for ALL hjelp!! :-)
shakeology.com/
innhold: shakeology.com/c/document_library/get_file?uuid=1d66051a-61fd-4199-841b-16d24dae4c7b&groupId=59860