Sikkert ingen som husker meg, men er altså nå tilbake etter å ha fått mitt fjerde barn, ei jente. har tre gutter fra før. Adamor er nå nesten 8 mnder så nå skal 22 kg av!! :)
Har imidlertid høyt kolesterol nå, så er spent på hvordan denne dietten kommer til å virke inn på det. Noen erfaringer??:)
....og nå er jeg 20 kg slankere!! Kjempedeilig å ha klart å få av de kgene. Smertene i kroppen er 95% bedre, stivheten er MYE mindre og energinivået er betydelig høyere. Jeg fikk konstantert D-vitaminmangel og unormalt blodsukker, så jeg fikk metformin samtidig. Det har gjort underverker kombinert med ketolyse. Jeg trodde virkelig ikke at alle smertene og stivheten i kroppen kunne ha så stor sammenheng med sukker og gluten og D-vitamin.
Jeg skulle ikke ned 22 kg, men 25 og har 5-10 kg igjen til matchvekt. Veide 95 kg da jeg startet og veier nå 75 kg. Er 173 lang, så et sted mellom 65-70 kg er bra.
Wow... Så flink du har vært!!:-D Og enda flinkere med tanke på at du har 4 barn å ta hensyn til også!:) Håper du når målet ditt innen jul, men jeg tipper på at du ser fantastisk ut nå og gjorde det for 20kg siden også:) Lykke til videre:)
Hvordan er forresten kolesterolet nå?? Har ei venninne som ikke tør å begynne med ketolyse siden hun har fått påvist forhøyet kolesterol og ble IKKE anbefalt av legen sin til å begynne med lavkarbo:-S
Hei igjen! Takk for svar!:)
Ja, jeg har faktisk gått ned fra 95 kg til 75 på den tiden. Har spist og spist jeg. Ikke trent, men normalt aktiv med husarbeid mv. Jeg skal ned til ca 70 kg. Har gått ned fra str 44/46 til 38/40. Ned 30 cm rundt livet!:)
irenee:
Jeg kuttet ikke ut lavkarbo med en gang jeg ble gravid nei.
Jeg sliter med ekstremkvalme i alle svangerskap, så må ha medisiner og behandling, men valgte å fortsette å kutte gluten og spiste lavkarbo og det hjalp med å holde blodsukker stabilt og dermed mindre oppkast. Dog, jeg hadde fortsatt diagnosen hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme). Forskjellen var at jeg ikke hadde så alvorlig som de andre gangene. Men, så har jeg tre gutter og fikk jente nå, så kan jo være kjønnsavhengig......Jeg var da i ketose første tiden av svangerskapet, men det er jeg jo uansett siden jeg kaster opp så mye og får i meg lite næring. Forskjellen var at nå klarte jeg å få i meg bittelitt hver dag og slapp intravenøs næring:)
:)TUSEN TAKK Kanutten!:) Setter stor pris på at du tok deg tid til å lytte!:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.