< Tilbake til oversikten

Første uke over

abs sa for siden:

Da er første uke over, og resultatet er - 1.3kg, hadde jo kanskje håpet på litt mer den første uken, men prøver å være fornøyd. Syns det er litt vanskelig å få i seg så mye fett. I dag tok jeg eggerøre med salami og ost til frokost. Må innrømme at det føles helt ko-ko å skulle spise den type mat og fortsatt gå ned i vekt. Leser jo om så mange som spiser slik så jeg må jo bare prøve. :rolleyes:

Muff-muff sa for siden:

Kanskje det vil hjelpe om du setter deg litt inn prosessen som skjer i kroppen? :)

Hexehylet sa for siden:

Heisann
Ser at du har starta samtidig som oss :)
Jeg gikk ned 1,5 og kje...eh.. min bedre halvdel 1 kg. Hun hadde ikke tro på det her, men nå har pipa fått en annen låt.
Ikke det at jeg trenger å gå ned så mye, men fy flate så mye bedre jeg føler meg :visemuskl bare etter en uke

abs sa for siden:

Hei, må si at jeg føler meg mye bedre i kroppen selv. Syns det så langt er en ganske grei kostholdsplan å følge. Bør jo ikke være skuffet for jeg har jo regnet med 1kg i uka.. Må si at jeg er spent på veiingen på mandag. klarer ikke helt å holde meg unna vekta ellers i uka, men det er kun mandagsveiingen som "teller".
Målet mitt er ca 20kg.
Lykke til til dere begge.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.