< Tilbake til oversikten

Lavkarboprodukter

rosa123 sa for siden:

Hei!
Kan noen anbefale noen nettbutikker e.l. der man kan få kjøpt lavkarboprodukter som pitabrød, tortillalefser o.l.?
De eneste jeg finner er utenlandske der man ender opp med porto på 250 kr selv om bestillingen er under 200 kr, og som student på lavkarbo har jeg rett og slett ikke råd til det....

kennygirl sa for siden:

Har du sett på www.netrition.com ? Der blir frakten litt over 100kr, noe som er ganske dyrt, men varene er mye billigere enn det man finner i norge så til sammen blir det ikke så ille...

rosa123 sa for siden:

Den skal jeg sjekke ut. takk for svar:) Bilr fort litt dyrt å gå på lavkarbokur, men det er jo verdt det;)

Kitt sa for siden:

Du kan helt fint klare deg uten disse produktene også, da!:)
Jeg har levd lavkarbo i 2.5 år og ha raldri smakt noen av delene!:eek:

rosa123 sa for siden:

Hehe, ja vet jo det, har klart meg fint så langt, men savner et par produkter som jeg ikke klarer å lage gode nok erstatninger for selv, har prøvd veeeldig mange oppskrifter men synes det meste ender opp med å smake omelett...

Trulte67 sa for siden:

Har du smakt de pitabrødene som Lisbeth la ut oppskrift på for noen dager siden da? Mannen her falt helt for dem ihvertfall.

rosa123 sa for siden:

Takk for tipset! De så supergode ut. bakemiksen er bestilt. ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.