Nooria sa for siden:
Er det noen som har tips til restaurant i Oslo som har relativt fornuftig mat sett i et lavkarboperspektiv?
Nooria sa for siden:
Er det noen som har tips til restaurant i Oslo som har relativt fornuftig mat sett i et lavkarboperspektiv?
Aline sa for siden:
eeh.. mitt beste tips blir en matbutikk med salatbar... som også inneholder kjøtt...
hmm... vet ikke om noen andre?
evnt restauranter som serverer gourmetmat. der er det ihvertfall ikke så mye ris og poteter :p
Mila sa for siden:
Det GÅR jo an å spørre om å bare få kjøtt og salat/grønnsaker... ikke noe porteter, ris eller pasta? Og uten saus også kanskje?? Eller sånn ett sted der du betaler og så forsyner du deg selv med det du vil ha... det går også an
bare*mej sa for siden:
jo faktisk, jeg har et lite tips. San Leandro tapasbar ( ligger 50 meter unna vika terasse) er perfekt. tapas er masse småretter, slik at du selv kan kombinere din egen meny, og da kan du bestille masse kjøtt uetn poteter/ris til, uten at noen ser rart på deg. dessuten tilbredes alt i olivenolje. gode priser!!
nam:D
Nooria sa for siden:
Morsomt! Det er faktisk dit vi egentlig har tenkt oss..... dersom vi får bord.... for de tar ikke i mot bestillinger for grupper under 6.
Fridolina sa for siden:
Va med steake house?? man bestiller vilket kjøtt man vill ha,och man plukker sallat/grønnsaker fra en buffé...
Dorothy sa for siden:
Jeg var i Oslo i helgen, og da gikk vi på en salatbar på Oslo City. Man kunne velge mellom flere forskjellige, blant annet en med oliven og fetaost, som jeg tok. Det fulgte med enten grov eller fin baguett, men denne går det jo an å la ligge.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.