< Tilbake til oversikten

Heisann folkens! Rolig her for tiden, eller?

hoppetussa sa for siden:

Da jeg gikk på LK i vår(april) var det masser av folk og svar å få...men nå er d jo sååå rolig???:confused: eller?
Kan noen av dere hjelpe meg med en ting jeg lurer fælt på?

Har gått på LK siden mandag,og tror jeg er i ketose nå(merker det på hele skrotten!) Kan jeg da drikke alkohol(Sprit/Vodka) etter 2 uker?
Vil det ødelegge? Leste forresten at sprit over 60% egentlig ikke inneholder sukker,da den på en måte er "dunstet" vwekk...:confused:

Anyone?:o

ChristineSixteen sa for siden:

Hei
Det beste er å vente 4 uker før du drikker alkohol. Men hvis du skal drikke anbefales det å drikke tørre viner eller sprit blandet med light brus. Det er riktig at det er mindre sukker i rein sprit ja, men ikke sikker på hvorfor

Gerd sa for siden:

På ketosekurer anbefales ikke alkohol de 4 første ukene siden kroppen trenger ro til å komme i gang med optimal fettforbrenning :)

Debz sa for siden:

Jeg kan dessverre ikke gi deg noe mer svar når det gjelder drikkinga men må si meg enig at det er utrolig stille her inne - syns det har vært ganske stille hele denne uken..:confused: Det er denne gruppen som holder meg gående med dette kuren enda, så jeg håper de ikke forsvinner :nei:

Cherry sa for siden:

Slapp av folkens. Det er enda sommer. Tar seg opp igjen etter skolestart, blåbærplukking, multeplukking og høstdepresjonen setter :p

Det het agurktid

nellie sa for siden:

Er ikke bare sprit over 60% som er ca 0 karbisk:)

tjeldberg sa for siden:

Visste ikke det med 4 uker å null alkohol i ketolyse.. håppa fint over den delen av boka til torkil ;)

Men har nu drukke innimellom, uten å selv føle at det har påvirket fremgangen for mye. Men hvem vet hvor mye bedre det kunne gått? :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.