Da jeg gikk på LK i vår(april) var det masser av folk og svar å få...men nå er d jo sååå rolig???:confused: eller?
Kan noen av dere hjelpe meg med en ting jeg lurer fælt på?
Har gått på LK siden mandag,og tror jeg er i ketose nå(merker det på hele skrotten!) Kan jeg da drikke alkohol(Sprit/Vodka) etter 2 uker?
Vil det ødelegge? Leste forresten at sprit over 60% egentlig ikke inneholder sukker,da den på en måte er "dunstet" vwekk...:confused:
Hei
Det beste er å vente 4 uker før du drikker alkohol. Men hvis du skal drikke anbefales det å drikke tørre viner eller sprit blandet med light brus. Det er riktig at det er mindre sukker i rein sprit ja, men ikke sikker på hvorfor
Jeg kan dessverre ikke gi deg noe mer svar når det gjelder drikkinga men må si meg enig at det er utrolig stille her inne - syns det har vært ganske stille hele denne uken..:confused: Det er denne gruppen som holder meg gående med dette kuren enda, så jeg håper de ikke forsvinner :nei:
Visste ikke det med 4 uker å null alkohol i ketolyse.. håppa fint over den delen av boka til torkil ;)
Men har nu drukke innimellom, uten å selv føle at det har påvirket fremgangen for mye. Men hvem vet hvor mye bedre det kunne gått? :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.