Ray87 sa for siden:
hei
jeg har funnet ricola sukkerfrie drops som innholder 98g karbohydrater hvor av 96 gram er sukkeralkoholer.
en eske innholder 50 gram vil det da si at det er 1 karbohydrat pr eske som skal telles for di som er på atkins?
Ray87 sa for siden:
hei
jeg har funnet ricola sukkerfrie drops som innholder 98g karbohydrater hvor av 96 gram er sukkeralkoholer.
en eske innholder 50 gram vil det da si at det er 1 karbohydrat pr eske som skal telles for di som er på atkins?
Nille sa for siden:
Det høres rett ut. Men spis forsiktig, - kunstig søtstoff er en artig sak. Ikke alle tåler det !:p
snoopygirl sa for siden:
flotters at det finnes litt man kan spise......fant en eske med mentos-sukkerfri i går,,,den var det 89 karbo i og 89 av sukkeralkoholer...nyyydelige var de også...jam-jam
sommerfugl sa for siden:
skal man trekke fra sukkeralkoholene?? oj, da er det jo lov å spise? :eek: :)
snoopygirl sa for siden:
jaaaaaaaaaaaaaa...man skal visst det..fikk først vite det da jeg fant denna siden her jeg....jippi...åpner seg en litt større verden da vøttu.....jam-jam
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.