< Tilbake til oversikten

F*** ut av ketose!

Jorkla sa for siden:

... ja og dette pga to atkinsbarer... syte litt :(

Jeg som trodde dette var greit.. Ja ja, da er jeg en erfaring rikere. Men Det må slå ulikt ut fra person til person, for inntrykket jeg har fått her inne er at det er OK...

Photobscura sa for siden:

Ikke alle som kan spise maltitol uten at det taes opp i tarmen, dessverre. Sukkeralkoholer skal i prinsippet gå helt eller delvis ufordøyd gjennom kroppen, men det gjelder visst ikke alle ... Men nå vet du jo det ;).

Jorkla sa for siden:

Jepp.. Nuh vet jeg, døde ikke, men arg! litt irriterende da..

God helg Photobscura;)

Photobscura sa for siden:

Det er jo fordelen med å gjøre "feil", at man kan dra lærdom av det! God helg tilbake. Hilsen svett og fyllesyk Photobscura :cool:.

Gressenka sa for siden:

Man lærer ganske mye etterhvert som ukene går. Jeg fannt også ut at jeg ikke "tåler" så mange atkins barer eller pepsimax. Dessuten så blir man jo så "luftig" av dem.:o Bare litt, til kos. Man må bare prøve seg frem.
Lykke til vidre:)

Jorkla sa for siden:

Takk!! Trenger litt lykke nå, for tok nemlig turen til Island og glemte alt som fantes av Lavkarbo gitt..:rolleyes: gikk opp 2.5kg fra mandag til torsdag.. urk Meeeeeeeen nå er det full skjerpings (igjen) g

Banjo sa for siden:

Kjedelig med denne Atkinsbaren som ødelegger ketosen.. men nå har vi lært (vi som ikke "tåler" dem).

Hvor lang tid tar det egentlig før man kommer i ketose igjen, når man kun har spist en slik bar? Noen som vet det?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.