< Tilbake til oversikten

Koteletter fra Rema 1000

Øystein sa for siden:

Har pleid å kjøpe koteletter fra Rema 1000. Nordfjord tror jeg det heter.

Oppdaget at innholdet i pakkene nå var halvert, 2 koteletter, ca 400 gram. Så kikket jeg på prisen. Ca samme prisen på pakkene som før, men kiloprisen har de likegreit doblet :rolleyes:

Er ikke det litt drøyt?

Photobscura sa for siden:

Tuller du? Det er jo kjempedrøyt! Jeg kjøper også de ganske ofte, ettersom de er såpass billige. Hva med å maile Nordfjord og spørre?

LilleMill sa for siden:

På Rema1000 her er det 3 koteletter i alle pakkene. Er det ikke rundt 39 kr kg for pakkene da? Ikke pr pakke.

Licota sa for siden:

Kikka på det i dag og det er kilopris på nakkekotelettene i alle fall. Kiloprisen er 39,80kr. Det syns jeg er en god pris.

Kitt sa for siden:

Nå må jeg jo nesten gå opp å titte i "min" Rema! Trodde også det var kilopris, men at familiepakkene var billigere enn de med bare 2 i!

Øystein sa for siden:

På min butikk har de halvert innholdet og doblet kiloprisen.

Før var det 4 kotelleter i hver pakke til 40,- kiloen

I dag var det 2 i hver pakke med ny kilopris: 80,-

Regner med dette er endringer på landsbasis. Spurte en ansatt om dette, men fikk ikke mye fornuftig ut av han. Skal sende en mail jeg.

Kitt sa for siden:

Om det virkelig er meningen at det skal være sånn, er det jo helt villt!:eek:
Hmm, har 25min på meg, skal jeg stikke opp å ta en titt, da tro?

Licota sa for siden:

Dette høres veeeeldig merkelig ut.

LilleMill sa for siden:

Jeg kjøpte to pakker i dag, og sjekket kvitteringa nå. Det er 3 stk i hver pakke, men på kvitteringa står det 4 pk. Men det er uansett kilopris på 39.80 kr. Syns det er billig jeg :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.