< Tilbake til oversikten

Jeg har gått ned tre klesstørrelser på tre uker!

Sweet Pink Kitty sa for siden:

Ja, jeg må bare skryte litt, for nå er jeg LYKKELIG. Folk har kommentert at jeg har blitt tynnere, men fordi jeg har trent styrke så har jeg ikke merket sånn fryktelig stor forskjell på selve vekta. Har gått ned mellom 8-10 kg (en stund siden jeg har veid meg nå).

Derimot så skulle jeg bare for gøy prøve mine gamle bukser i dag. Og hva skjer? Joda, den buksa jeg i slutten av juni ikke hadde sjangs å komme inni henger og slenger, og i buksestørrelse har jeg nå gått ned minst tre buksestørrelser! Dette er nok fordi jeg har trent mye, men jeg har også funnet ut min vei innen for lavkarbo. Jeg valgte å gå litt opp i karber, fra 15 til 20, og nå bare krymper jeg. :D

Jeg hylte av lykke da jeg kom inn i buksa jeg ikke har komme inn i på to år. Det litt uvirkelig at jeg snart må ned i 42 i bukser. Herrelighet!

Supera sa for siden:

Oi oi! Gratulerer så mye! Kjempebra! :heia:

Orkide sa for siden:

Kjempe flott, gratulerer :heia:

Gerd sa for siden:

Fantastisk :D Gratulerer :heia:

Snopsnoken sa for siden:

Gratulerer! Å komme seg inn i gamle bukser er utrolig gøy. Skryt med god samvittighet!

Licota sa for siden:

Wææ! Så moro og så flink du er! :full:

Gracella sa for siden:

En alldeles herlig følelse :):D:):D!!!
Gratulerer!

Kitt sa for siden:

Så herlig! :D
Grattis!:heia:

Tropika sa for siden:

Så fantastisk!

Takk takk! Veide meg nettopp. Gått ned 1,5 kg den siste uka. Nå har jeg snart gått ned 9 kg. :)

Ivett sa for siden:

Gratulerer så masse!! :D

Queen of Wands sa for siden:

Så bra! Veldig gøy når man ser slike resultater. :)

Borghild sa for siden:

9 kilo på 3 uker?:confused:

Nei. Ni kilo til sammen fra jeg startet, men tre klesstørrelser på tre uker. Jeg har nok ikke gåttt så mye ned fordi jeg trener styrke. Muskler veier mer enn fett. ;)

Borghild sa for siden:

Fabelaktig - du er flink. :klem:

Borghild sa for siden:

Ja - det har du all grunn til. :blomster:

Echo sa for siden:

Du verden noe så flott! Du finner sikkert mer i garderoben som passer også! Blir som å få ny garderobe gratis.

Nja, egentlig, mesteparten av det jeg har nå begynner å bli for stort. ;)

Karissima sa for siden:

Da har du en god unnskylding for å gå på shopping :D

Gratulerer så masse med utrolig flott resultat :)

Echo sa for siden:

Da blir det shopping! No mercy..

Bonsai sa for siden:

Åh! Gratulerer. Utrolig motiverende å lese.

Debz sa for siden:

Gratulerer!! Når tid begynte du??

Begynte i mai. Hadde et opphold på tre uker i juni fordi vi var på ferie. ;)

lommerusk sa for siden:

Wow, gratulerer! :D

Takk takk! :)

Reiser til London på tirsdag, og jeg gleder meg masse. Da skal jeg kjøpe nye bukser, for nå har alle blitt så store at de er posete og de detter av meg om jeg ikke går med belte. ;)

Vettel sa for siden:

Gratulerer! Ha en god tur til London. :)

Linda71 sa for siden:

Gratulerer med resultatet!

Jeg er ny her og har vært to uker på Lavkarbodiett.

Kan du gi meg oppskriften på din suksess?

Jeg har dessverre gått OPP 0,5 kg siste uka, og er i ferd med å miste motivasjonen!

Morgenstjerna sa for siden:

Det er så utrolig deilig og gøy å høre slike suksesshistorier!
Gratulerer - du har vært kjempeflink! Også så flink til å trene også, da..:D

Jeg målte meg da jeg begynte på lavkarbo for 2,5 uke siden, og da jeg målte i dag var jeg 2 cm mindre rundt hoftene - hurra!! Det går rette veien..

Stå på videre!!

Nerthus sa for siden:

Gratulerer med kjemperesultat! Jeg har også gått ned snart 9 - og minst 2 størrelser siden april. :) (Gleder meg til å handle julekjolen min jeg ler)

Jeg anbefaler at du starter en ny tråd - forteller litt om hva du spiser om dagene slik at forumet kan hjelpe deg videre :)

Jeg går ned ca 1 kg i uka med ca 20 karbo om dagen - MEN jeg må også ligge på rundt 14-1500 kcal maks for å gå ned - ellers står det heeeeeelt stille.... :)

Tja, jeg spiser mye egg med fett, f.eks stekt egg med smør. I dag har jeg f.eks spist fire egg til frokost/lunsj, i går spiste jeg seks egg (tre til frokost og tre til lunsj). Deretter blir det kyllingfilét i dag med gulerøtter og Bali kyllingsaus. Jeg er ikke en som holder meg så strikt til "reglene", jeg kan fint spise gulerøtter uten at det har noe å si. Men uansett, spiser mye kylling, ost, litt lavkarbopasta, diverse grønnsaker, blomkål, osv. Har egentlig ikke noen oppskrift på hvordan det går, men husk å få i deg nok fett. I tillegg trener jeg også.

Og jeg må ligger på mellom 2-3000 kcal om dagen for å gå ned. ;)

rava sa for siden:

Gratulerer, vanvittig bra!:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.