< Tilbake til oversikten

Glutenmel og bakemiks

torgn sa for siden:

Hvor får man tak i :
glutenmel og bakemiks ? Er dette de korrekte produktnavnene, som vil stå på innpakningen?

Gerd sa for siden:

glutenmel er jeg usikker på, men bakemixen jeg bruker er Ketolyse sin :)

Du kan scrolle helt i bunn av siden her, så ser du flere tråder med samme tema.
Og søke litt ;)

Orkide sa for siden:

Glutenmel får du kjøpt på helskost.

streber sa for siden:

Om du mener glutenFRITT mel og glutenfri bakemiks, for dem med cøliaki / glutenallergi ,fåes det nå i de fleste coop butikker og mange mange andre vanlige butikker.:)Men tenker du på soyaproteinmel og bakemiks kan du som Gerd sier bruke ketolyse sine produkter.:)

Orkide sa for siden:

Det er noe som heter glutenmel også, og der er IKKE det samme som glutenfritt mel.

Iset sa for siden:

Glutenmel må ikke forveksles med glutenfritt mel, nei. Glutenmel selges i helsekosten, det er en stor, hvit pose med grønn etikett. Ser ut som vanlig, hvitt hvetemel.

morthy sa for siden:

Mitt glutenmel er laget av Validus og fås kjøpt på helsekostbutikken... Glutenmel er hvetegluten...

kamp sa for siden:

torgn sa for siden:

Fant det på lavkosten (den som det er bilde av). 106,- !!!!! Pytt pytt. Ikke det at ketolyse soyaproteiner eller ketolyse bakemix er så billig heller. :)

Areola sa for siden:

Flyttet til Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.